Inlägg från: Miss Blue |Visa alla inlägg
  • Miss Blue

080823 - några fler kanske?

Just nu är det ganska dött faktiskt....
    Ska iof prata lite med den frissa som jag tänkt ha, ska dit och klippa mig på måndag, och tänkte fråga lite mer om priser och be att få se brudar de gjort tidigare..
    Annars är det som sagt luuuuugnt..
    Kul med din M2B som engagerar sig! Och har smarta lösningar! Allt i ett...

• Miss Blue

När ska ni alla 23/8-brudar ha OSA??????
    Och när skickar ni ut era inbjudningar?

• Miss Blue

Gäääsp...tänkte puffa upp tråden lite innan jag loggar ut

Hoppas det går bra med allas planerande, här är det lugna puckar...händer inte så mycket alls!?!

• Miss Blue

Yees!
    Nu har jag bokat frissa till mitt bröllop! Hon (+ en frisör till) ska även göra makeup på mig (och mina två tärnor.)
    Känns jättebra att ta den frisör som har klippt mig i flera års tid, färgat och haft sig och verkligen känner vad jag vill ha!
    Var och klippte mig idag och slog till med en bokning på en gång! Det var redan flera brudar som hade börjat boka så det kändes som det var lika bra, lite snopet om jag skulle väntat lite för länge och sen var hon uppbokad! Så det känns jätteskönt!
    Hur går det för er andra i planeringen????

• Miss Blue

Välkommen johansdotter!

Som sagt vet man vem man vill ha som frisör så varför vänta? Det är inte så många helger i augusti....

• Miss Blue

Halloj igen!
    Vilka färger ska ni ha på era bröllop?
    Vi kommer att ha ljusblått, vitt och silver

• Miss Blue

Var inne på Lillys sida nyss (tack för tipset nicolina2008!)....aaahhhh
    Tänk om man kunde passa i en sån kanske??
    Tycker de är så otroligt fina!
    Inte för mycket detaljer, eleganta och romantiska!
    Precis som jag tänkt mig - men det blir väl något helt annat
    De är ju naturligtvis jättefina på deras smala modell, men det blir något helt annat med mig.....
    Blek, lite småpluffsig, stressad småbarnsmor

Vi får se på torsdag vid provningen om jag kan hitta nåt!

• Miss Blue

Jag ska använda min frisör sen gammalt, känns jättebra eftersom hon känner mig så väl och vet vad jag gillar. Så det var inget svårt val!
    Be om att få se om de har några bilder på brudar de gjort sen tidigare är väl det enda tipset jag kan ge, ja och naturligvis genom tips från andra som varit nöjda.
    Lycka till!

• Miss Blue

Kolla priser oxå, det kan variera ganska mycket. En del kör paketpris på exempelvis brud+en tärna 2 tim för en peng (men det kan vara lite för lite tid).
    Jag ska ha två tärnor (som visserligen ska sminka sig själva) och min frisör ville ha minst 3 timmar på sig för att hinna. Vi kommer även att få en lättare lunch, hjälp med påklädning och fix och trix som kan uppkomma. Fixar även till M2B och bestman i håret om de vill. Plus naturligtvis CHAMPAGNE!!!

Svar på tråden 080823 - några fler kanske?