Inlägg från: Miss Blue |Visa alla inlägg
  • Miss Blue

080823 - några fler kanske?

AnnaochHenrik

Vad kul!
    Känns alltid skönt när bitarna börjar falla på plats!
    Men det känns som det är lite lättare att hitta svarta klänningar än (som i vårt fall) ljusblåa.......
    Fast det slipper jag leta efter, det gör tärnorna själva
    Det blir väl till våren och runt studenten som man kanske kan hitta ljusblått.

• Miss Blue

johansdotter
    Jag fick pris på 2000:-, för mig + 1st tärna (då var det bara EN tärna, har tillkommit en efter jag frågade) sen har de 600:-/tim om det behövs längre tid.
    Nu väntar jag på nytt pris eftersom det har ändrat sig lite sen jag frågade sist. Mina två tärnor vill enbart ha hjälp med håruppsättning och ska sminka sig själva. Ska bli intressant att se vad det kommer landa på....

• Miss Blue

Det låter som ett superpris!
    Skön start på dagen med lite spabehandling oxå!!
    Jag skulle slå till!

• Miss Blue

Aaahhhh imorgon är det dags för klänningsprovning nr 2 (i butik nr 2) håll tummarna för att det ska gå bättre än första besöket!!

• Miss Blue

Yeeeeeeeeees!
    Var och provade klänningar ikväll och fick äntligen känna mig som en blivande brud!! Kolla mitt galleri, har tillfälligt lagt upp bilder...
    Den med rött broderi ska jag få titta på en likadan fast med mocca (brunt?) broderi - skulle nog passa bättre till min tilltänkta bukett med rosa+vita rosor....
    Kände mig jättefin - äntligen!!!

• Miss Blue

Har även bokat frisör/make idag. Kommer kosta 2300 kr för mig och mina två tärnor (4timmar har hon beräknat).
    Ännu en sak att stryka!!

• Miss Blue

Nu åker bilderna bort från galleriet!!

• Miss Blue

Välkomna Persefone och jessj!!

jessj
    Bokat 3 kyrkor??????????????

• Miss Blue

puff puff
    Hur går det med planerandet alla ni brudar 080823?????

• Miss Blue

Hofsan
    Jaa inte är det lätt...
    Jag känner verkligen INGEN som kan sjunga eller ens spela ett instrument...
    Skulle hemskt gärna vilja ha åtminstone någon som sjunger i kyrkan. Ev har min tärna en kompis som kanske kan ställa upp (en glad amatör), men vi vill såklart gärna höra henne sjunga först!!

Svar på tråden 080823 - några fler kanske?