Inlägg från: Miss Blue |Visa alla inlägg
  • Miss Blue

080823 - några fler kanske?

Aha ja jag kommer tänka på er "sisters" när jag står vid kyrktrappen och darrar som ett asplöv!
    Rätt kul tanke faktiskt, att vi kommer stå en massa brudar vid samma klockslag för att gifta oss!!!!!!

• Miss Blue

AnnaoHenrik
    Vi har oxå lugnt med planerandet nu, det ligger oxå på is ett tag framöver...
    Rätt skönt, emellanåt har det blivit lite vääl mycket bröllop!!!

• Miss Blue

Hur många utav er är klara med era klänningar?
    Har ni hittat en eller har ni den hemma redan??

• Miss Blue

Ska kika på en imorgon (om jag hinner)den första i mitt bildgalleri (dålig bild)
    Sen i helgen ska vi till ställe nr3 och prova lite!
    Håll tummarna

• Miss Blue

Var och provade idag på lunchen!
    Kanonfin, kände mig jättenöjd
    Har lagt in en ny bild på klänningen, vad tycker ni???

• Miss Blue

Nja nästan faktiskt...
    Ska åka till en närliggande stad på lördag för att prova lite fler klänningar. Mest för att få en bekräftelse på att den här klänningen är helt rätt....
    Men man vet ju aldrig jag kanske hittar en annan på lördag????
    OM jag inte gör det så kommer jag nog att bestämma mig för den här
    Ja jag har beslutsångest.....he he
    Det kanske kommer att bli ännu värre om jag hittar en till på lördag som jag gillar...
    Jag återkommer om det!!!

• Miss Blue

Har varit och provat på sista stället idag...
    Har lagt in en bild därifrån (på en Lilly 3004)
    Men det lutar nog åt min favorit sen förut....(den axelbandslösa med silverbroderi, finns i galleriet!).

• Miss Blue

Välkommen till gänget!

misssnuttan skrev 2007-12-06 21:29:42 följande:
    hej! bra val av datum! Vi ska oxå gifta oss detta datum. Lycka till med allt!
  • Miss Blue

puff
    Var är ni alla 080823-brudar??
    Några nyheter i planeringen???

• Miss Blue

Ja vi ska oxå ha egengjord buffé (har vi planerat iaf).
    Ska kolla upp lite mer efter alla helger, vad det kan kosta om man tar en cateringfirma VS göra själv.
    Hittar man någon som har bra pris är det ju skönt att slippa göra det själv!
    Fast jag tror det blir billigare att göra själv........tyvärr.

Hur gör ni med städning?
    Vi hyr ju lokal och då ingår ingen städning. Känns inte kul om vi ska behöva städa dagen efter och inte jättekul att be familjen göra det (visserligen skulle de säkert ställa upp, men de hjälper oss så mycket ändå så det känns för mycket att be om städningen oxå.....). Det är ett litet dilemma....

Välkommen sotj!
    du har gott om tid att fixa allt, fast lokal kan det börja bli svårt med (beroende på hur kräsen man är iof).
    Känns klänningen rätt nu kommer den säkert göra det sen oxå!
    Jag har bestämt mig för den som från början kändes bäst! Har dock varit och provat fler bara för att få bekräftat att jag haft rätt från början

• Miss Blue

Jo man kan ju styra priset på ett helt annat sätt när man fixar maten själv...

Ja städningen är en lite huvudvärk för mig...ska kolla om det inte finns nån som vill städa för en lagom slant..vore skönt att slippa faktiskt.

• Miss Blue

Välkommen Snuttrik!

Vi kommer att skicka ut våra inbjudningar i mars, mycket med tanke på att folk boka sina semestrar ganska tidigt.....vill att så många som möjligt ska kunna komma!

• Miss Blue

Vi har promenadväg till lokalen från kyrkan så vi slipper transporter helt!

• Miss Blue

Var och kollade lite på vigselring idag...
    Jag tycker det är lite svårt att bestämma hur ringen ska se ut, från början hade jag tänkt en klassisk alliansring med ca 7 diamanter på rad, enkelt och snyggt.
    Nu har jag sett en ring med en större diamant som har 3 diamanter på vardera sidan...hmmmm vet inte riktigt vad det kommer att bli i slutänden! Sen har flera sagt att kloinfattning på diamanterna slits rätt mycket jämfört med "nedsänkta" diamanter, hur mycket sanning ligger det i det???

Vad ska ni ha för ringar????

• Miss Blue

Hofsan
    Den är jättesnygg, har tittat på den. Tyvärr passar den inte riktigt ihop med min förlovningsring...
    Men det lutar åt en Schalins ring

• Miss Blue

Nej min M2B får ingen ring, bara jag!

• Miss Blue

Har lagt ut bild på min favoritring (just nu) från Schalins (0,30WSI) tycker den är såå fin och passar superbra med min gamla förlovningsring...
    Nu ska jag bara övertala M2B om att den är värd sitt pris (ca 9400kr)......

• Miss Blue

puff puff
    Alla håller väl på med julbestyr så här dags på året

Svar på tråden 080823 - några fler kanske?