• matteve

Just ikväll avskyr jag distansförhållandet!

Jag vet EXAKT hur det känns. Min bivande är amerikan, så vi har varit ifrån varandra i 2 års tid, förutom de gånger vi hälsar på varandra.. ibland känns det som det inte går att härda ut. Man blir galen av att vara så kär, men som sagt - framtiden ser underbar ut!

Och det är verkligen värt det. :)

• matteve

Känner exakt likadant... Till en början reste vi en massa tillsammans eller gjorde utflykter osv. Men vi båda kände hur viktigt det var att bara få ha mys-dagar då vi äter frukost vid tolvtiden och går i myskläder hela dan! Jag ÄLSKAR vardagarna med honom! Matt brukar säga det också, att det till och med är superromantiskt att få gå till Ica tillsammans. :)

Fy vad jag saknar honom... vissa timmar är värre än andra, men oh, tänk att få vara älskad av honom!!

Gahh!! :)

• matteve

Jag måste vänta till den 23 december!! It's killing me.. Har redan varit ifrån honom i snart 6 veckor.

Men när vi väl träffas är det himmel på jord! ÅH, VAD JAG ÄLSKAR HONOM!!

Brukar aldrig klaga, för jag har inget att klaga på egentligen. Men känns skönt att veta att det inte bara är jag som måste planera en stor del av bröllopet via telefon, skype eller email. :)

(sorry, jag brukar säga att jag har "a severe attack of IMissMattitis".)

• matteve

linil:

Du menar hur långt EFTER? - Resten av våra liv! :) Vi har aldrig bott tillsammans, och kommer inte heller att göra det innan vi är gifta. Han bor i USA och jag här. Men nu dröjer det ju inte så länge innan vi får spendera varje dag tillsammans!

Psst! Han ringde häromdagen och berätta att han kommer och hälsar på i 5 dagar.. om 3 veckor!! Vi har båda mycket i skolan nu, så det blir några dagars välförtjänt ledighet. Ååååh, vad jag längtar!! :)

Kram till er alla!

• matteve

Vet ni vad?! Min älskligt är här!!!!!!!!!!!!!!!!! Han ligger här brevid och tar igen några timmars sömn efter allt flygande. Finns det något mer underbart? Det känns som om jag kommer att spricka, så mycket som jag älskar honom!!

Vi har inte setts på 3 månader, så jag njuter av att få titta på honom så mycket jag kan. Min. :)

Till alla er som inte sett ert hjärta på ett tag - håll ut - det är ju sååååå underbart när man väl får ses! Å snart får ni vara tillsammans varje dag. Det är lycka det. :)

• matteve

ÅÅÅååååååh!! Grattis! Vad underbart! Var är ditt "home"?

Jag får se min älskling om 2 veckor då kommer han och firar jul och nyår! Men det är alltid jobbigast när man vet att det är så nära... Jag fixar alltid en Countdown clock på min iGoogle startsida. Nu är det exempelvis 249 dagar, eller 5940:40:12 timmar kvar tills vårt bröllop!

Jag vill också till mitt "home"!

lillan31 skrev 2007-12-04 01:27:50 följande:
    ÄNTLIGEN slipper jag distansförhållandet!!!! i´m back home!!!
Svar på tråden Just ikväll avskyr jag distansförhållandet!