• linil

Just ikväll avskyr jag distansförhållandet!

Vad skönt med en tråd där man får klaga lite på att ha ett "distansförhållande."
    Usch ja vissa dagar tycker jag att det är otroligt jobbigt, andra dagar gård et lite bättre.

Men idag söndag usch vad jobbigt det var att säga hejdå och åka ifrån honom idag.
    ( Vi träffs på helgerna men arbetar på olika orter under veckorna.)

• linil

Ja usch nu är det mitten av veckan. Snart så får jag träffa min älskling igen.

O visst är det väl så att distansen ge lite nytändning i förhållandet men vad jag saknar attt honom där i vardagen.
    Att kunna dela dagens händelse på ett mer naturligt sätt än via en mobil.

O så den där fysiska närhet. Den kan jag längtar efter ...nåt så oerhört, och då tänker jag på det där att bara få en puss i nacken när man står och diskar eller liknande.

• linil

Ni som planerar bröllop med distansförhållande, hu långt innan bröllopet kommer ni att kunna bo ihop (igen) ?

• linil

Jag menar lite såhär.

Jag tror att det kommer bli så att vi kommer få planera vårt bröllop över nätet, via telefon samt på helgerna.

Vi har tidigare bott ihop men av olika omständigheter bor vi sedan nåt år tillbaka på distans och kommer troligen göra det fram till bröllopet.

Är lite orolig för att man ska försöka planera in ett bröllop på den dyrbara korta tid man har tillsammans på helgerna.

Ni som har kommit lite längre i bröllopsplanerandet (vi står precis i startgroparna), hur upplever ni det?

• linil

Lillan31 Grattis. Vad skönt att slippa distansen.

Just nu längtar jag till helgen då min älskling kommer hit för att fira jul.
    Vi kommer båda vara lediga i två veckor sen och det ska bli så underbart att bara få ha honom vid min sida så många dagar......

Längtar......

Svar på tråden Just ikväll avskyr jag distansförhållandet!