Inlägg från: vinrödapar |Visa alla inlägg
  • vinrödapar

Vi som gifte oss den 6 oktober 2007

GRATTIS FRUAR!!!

Nu är jag tillbaka. Dagen gick aldeles för fort med tanke på hur länge man planerat den. Känns nästan när man tänker tillbaka och pratar med vissa vänner att man själv inte var där men ändå var där. Nu har vi presic kommit tillbaka från en liten bröllopsresa, vi var i Tallin på Spa,kroppsmassage, ansiktsbehandling och fotmassage, helt underbart vi har bara fått massage, ätit gott, sovit och varit med varann.Jag var hemskt nervös när min tärna skjutsade mej till fotografen där min blivande stod och väntade på mej och när vi precis skulle gå in i kyrkan. Min blivande var nervös dagen innan sedan samlade ihop sig och var kanonlugn. Nu är varadagen tillbaka och det ska faktiskt bli skönt med allt det vanliga, vi ska sätta fart och göra ordning i vår gillestuga och arbetsrum. Sedan är det ju detta med barn...fick ni mycket tal om det på erat bröllop? Vad ska ni göra nu kan vi inte ge varanns mailadress och maila privat så vi vet hur vi har det med varann, det är med oss vi har kunnat stötta varann och verkligen kan förstå hur vi har haft det i bröllopsstressen?
    Lillamillan tycker synd om dej med paniken du fick låter nästan som en historia för att sådant kan hända!!

Kram

• vinrödapar

Nu har vi varit gifta 1 vecka. Hade ni några lekar på erat bröllop. Alla gäster fick ett kuvert och skriva en hälsning till oss och på kuvertet skriva när vi ska få öppna de. Ett är 2010 ett var på resan där de stod att de vill utmana oss i minigolf på västkusten där de bor i sommar.

• vinrödapar

Andie!

Vad är norsk karoke är det annorlundare än vanlig karoke? Hos oss var det trögt med dansen och den satte inte igång ordentligt förren halv ett på natten när vi åkte hem. När stack ni hem?

Har alla här bytt till mannens efternamn? Själv så har jag kvar mitt efternamn och min man har bytt till mitt, så han har två saker att vänja sig vid dels att han är herr nu och sitt nya efternamn.Ska ni ha samma namn på familjesidan som ni har här på bröllopstorget?

Är det någon som fått sina bilder från fotografen än? Ihelgen när jag läste familjesidan i vår morgontidning så var det en som gifte sig samma dag som oss som var med på bild i tidningen så fort brukar det inte gå ju? Hur ska ni framkalla era engångskameror om ni hade några?

• vinrödapar

lillamillan!

Förstår att din kropp sagt nej nu när allt har lagt sig det har min med,jag kan inte sov a riktigt när jag är sjuk utan ligger och tittar på tv då men nu kan jag sova hela tiden och är orkeslös. Gör som jag gör ingenting så vilar vi upp oss nu och tar nya tag sedan som hustru.

Vad har hänt med dotter på dagiset?

Svar på tråden Vi som gifte oss den 6 oktober 2007