Vi som gifte oss den 6 oktober 2007
GRATTIS FRUAR!!!
Nu är jag tillbaka. Dagen gick aldeles för fort med tanke på hur länge man planerat den. Känns nästan när man tänker tillbaka och pratar med vissa vänner att man själv inte var där men ändå var där. Nu har vi presic kommit tillbaka från en liten bröllopsresa, vi var i Tallin på Spa,kroppsmassage, ansiktsbehandling och fotmassage, helt underbart vi har bara fått massage, ätit gott, sovit och varit med varann.Jag var hemskt nervös när min tärna skjutsade mej till fotografen där min blivande stod och väntade på mej och när vi precis skulle gå in i kyrkan. Min blivande var nervös dagen innan sedan samlade ihop sig och var kanonlugn. Nu är varadagen tillbaka och det ska faktiskt bli skönt med allt det vanliga, vi ska sätta fart och göra ordning i vår gillestuga och arbetsrum. Sedan är det ju detta med barn...fick ni mycket tal om det på erat bröllop? Vad ska ni göra nu kan vi inte ge varanns mailadress och maila privat så vi vet hur vi har det med varann, det är med oss vi har kunnat stötta varann och verkligen kan förstå hur vi har haft det i bröllopsstressen?
Lillamillan tycker synd om dej med paniken du fick låter nästan som en historia för att sådant kan hända!!
Kram