Inlägg från: lottis84 |Visa alla inlägg
  • lottis84

Maj 2008 fortsättning

Milliz81: Vilken fin kläning. Viste inte om att den fanns i andra färger än rött. Den med rött har jag ofta sett i tidningarna som jag läser om och om igen

0205: Jag känner inte till favorboxar... kan du förklara vad det är och vad man hahr det till... ?

Brud-08: Vi har eller rättare sagt jag har väldigt svårt att lägga över sakerna på andra. Vi bor en bit ifrån våra föräldrar, så det blir lätt att vi fixar det. Men en uppgift har våra föräldrar fått... mina ska skriva några rader om min blivande och hans föräldrar ska skriva några rader om mig som vi sedan ska ha med i festprogrammet. Vi får väl se vad jag mer kan ge dem i uppgift längre fram.

Hur gör ni andra?

• lottis84

Hmmm förutom vi kommer våra föräldrar och tärnor (2 st = våra systrar) sitta vid honnörsbordet. Så lång är klart... men så funderar jag på att min mormor (om hon nu orkar att komma, vilket jag hoppas!) ska få sitta där. Möjligen även vår tostmaster... hmmm är fortfarande i utvecklingsfas!

• lottis84

Milliz81: Oj finns den, där ser man. Finns bild i fotoalbumet på min kläning.

17 är specielt för oss... vi träffades den 17 feb. Förlovade oss den 17 feb. Dock ville vi inte gifta oss i feb. Vi tycker båda om våren och maj är "min" månad (fyller år i maj) när vi insåg att den 17 maj var en lördag så valde vi den dagen. Hoppas också på att det grönskar då.

• lottis84

Min kläning kostade 3500:- den var på rea skulle egentligen kostat 3900:-

• lottis84

Min blivande kommer troligen ha kavaj och för att piffa till det en väst under... vi har än bara spånat...

• lottis84

Har inte heller tänkt ge våra gäster något som det ser ut nu... jo en sak kommer de förresten få... vi kommer ha ett korsord i vårt festprogram, så vi funderar på att köpa vanliga blyertspennor... möjligen försöka dekorera dem så de ser lite roliga ut...

• lottis84

gästerna måste ju ha något att skriva med

• lottis84

Skriver ni ut t.ex. på hemsida, vad ni har för färgtema på ert bröllop? Vi har gjortet det... (bara våra föräldrar som har adressen än så länge) men min mamma har flera gånger frågat om man ska ha kläningen i någon av de färgerna i temat på sig... hmm det e ju inte det som är meningen med färg tema :-/ Nu är jag orolig för att fler ska missförstå... ska jag ta bort det från hemsidan och hoppas på att man inte väljer den färgen eller ska jag skriva en förklaring vad färgtema är för något? Hjälp!

• lottis84

Vi har en hemsida på gamman.se som också är gratis

Godisråttan skrev 2007-11-28 10:33:10 följande:
    Hur gör ni med hemsida?Vi ska gifta oss 3 maj och skicka inbjudan alla hjärtans dag och då måste hemsidan med info och bilder vara klar. Några tip på billig hemsida?
  • lottis84

Det e inte lätt det här med färgtema... Har en kompis som hade varit på ett bröllop där hon inte visste färgtemat... det visade sig att hon hade (nästan) samma färg på kläningen som tärnorna, vilket hon upplevde som jobbigt....

Svar på tråden Maj 2008 fortsättning