Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
hallå brudar!
min mamma ringde igår och var helt uppspelt vad gäller maten till vårt bröllop. hon har hittat nått ställe som tar 100kr/pers för bufféerna. det fanns flera att välja på. då ingår att dom fixar maten, ställer iordning den och sen diskar efteråt. två personal ingår. vet inte ännu vad stället heter men får nog reda på det idag.
bröllopsnatten tänkte vi ta dagen efter så som pumpkin och anja. jag tror vi kommer gå på liseberg med flera av gästerna dagen efter bröllopet nämligen, och då kanske bo på ett hotell där i närheten (kanske gothia towers, så att vi kan äta den goa berömda räkmackan där)
anja:
ajaj, att nutella ska vara så förbenat gott! vet hur det är när man bara måste ha..
pumpkin:
kul att det gick så bra med emilia
snitte och hedebris:
vad mysigt det låter med häst och vagn! min mamma tänkte höra sej för om hon kunde fixa det till oss. det blir isåfall från nån hon känner som bor i närheten (hon känner typ alla )
men går det inte att fixa så har jag en kusin som äger en såndär gammal bil. adam tycker den är skithäftig så han vill nog hellre ha den än en häst o vagn, hehe!
åååååh, jag har så jävlans ont i magen. 8 dar kvar nu till snittet. senaste dagarna har jag haft sån himla värk i ryggen och magen, som mensvärk gånger fem typ. blir helt utpumpad av att ha ont hela tiden. igår hade jag förvärkar med tre minuters mellanrum också, men dom gav upp efter två omgångar i badkaret.
nu när det är så kort kvar så känns det iallafall som om jag kommer överleva utan att ha det för jobbigt
wiihoo, om 8 dagar är jag en mamma!!!