Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
jag är här och jag bara MÅSTE få gnälla av mej, är så himla ledsen o arg idag.tyvärr måste jag utfärda en äckelvarning och ursäkta för att jag är så öppen med vad jag känner men jag står bara inte ut alltså!
för det första, jag gifter mig om FYRA dagar och har ingen klänning att ta på mig. har letat i hela stan men hittar ingenting. allt sitter fel och på mammaavdelningen finns det EN klänning att välja på. en svart, och jag vill ju inte gifta mig i svart.
för det andra, min kropp är inte som den ska vara. jag har svampinfektionen från helvetet, tuttarna står som två springbrunnar och läcker redan nu och imorse upptäckte jag att jag har fått en hemmorojd!!!!!!!
för det tredje, vi fick nyss hem en bekräftelse på vår vigsel och när jag kollade tiden vi ska gifta oss så står det 13.40!!! tänkte ringa och fråga vad dom menar med det för vi har ju bokat 15.30! men juuuust det, deras telefontid tog slut två minuter innan jag skulle ringa.
usch, jag vill bara lägga mej ner och grååååta och skrika och svära! det ska ju vara en glad dag på lördag och allt som möjligtvis kan gå fel har redan gjort det!