• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Mitziemoe

Mmm.. va faktiskt lite skeptisk först när mina grannar frågade om vi skulle följa me men jag å min M2b tänkte att det kan ju va kul att komma iväg lite... Och det är jag väldigt glad för..*ler*

Hur går det för dig med jobbsökandet?

• Pumpkin

Jag börjar faktiskt få panik när det gäller jobbsökandet. Har 3 veckor kvar här och sen står jag utan jobb - och inte en j*vel ringer! Skrikandes I och för sig har det bara gått en vecka, men ändå, jag är så otålig och orolig. Igår hade jag så ont i magen att jag trodde att jag skulle svimma vid några tillfällen Fundersam

• Mitziemoe
    Pumpkin

Vet hur det känns va i samma sits i våras... Du ska veta att jag tänker på dig och håller tummarna för att du hittar nåt snart! För att du hittar nåt det vet jag!!!
  • AnneiLund

Pumpkin:
    Tack det var snällt sagt,Ja jag har faktiskt själv mitt drömjobb, fritt, bra betalt och det bästa av allt, alla dessa intressanta människor man möter. Men det tog mig ett tag att komma hit, och en kvarts miljon i studieskuld!!! Hej Hopp!!! Hoppas ngn ringer dig snart, gillade ju ditt CV!!

Det går ganska låpngsamt nu tjejer med våra planer...jag är mest sugen på att prova ringar om jag ska vara ärlig!!! Och så har jag sett min frisyr som jag ska ha...annars inget nytt på fronten.....Någon annan här som tar det lite lugnt för tillfället, eller är det 110 som gäller?

• Pumpkin
    AnneiLund: Vilken utbildning gick du? Behöver lite tips inför framtiden

Här är det ganska lugnt också, nu när jag bokat festlokalen och bröllopsnatten.
  • AnneiLund

PA Programmet vid Lunds Universitet
    Superbra utbildning om man vill jobba med personal och ledarskap. Tuff som tusan men förutom mina barn så är det banne mig det bästa jag har gjort!!!! Ett bra tips till alla som är sugna på att jobba med HR.

Bröllopsnatten....äsch...vet inte riktigt hur vi komer at göra, vi vill nog bo med våra gäster. Kanske att vi tar ngt enklare, vi kommer ju att vara på landet, finns inte så mkt lyx där ute. Men dagen efter fluger vi till Bangkok, där ska vi ta vår "bröllopsnatt", alltå lyxa till det. Låter det vettigt?

• Pumpkin
    Anne: Ah, misstänkte att det var något sådant. För mig blir det väl Sthlm i så fall, även om deras program tydligen arbetats om lite.

Vi kommer också bo med våra gäster på bröllopsnatten, därför tar vi vår "riktiga" bröllopsnatt natten efter Och sen ytterligare en när vi kommer iväg på resan
  • Englali

Hej tjejer!

Sååå underbart med helg. Slutade 13.30 idag, fantastiskt! Så när jag kom hem gjorde jag något helt otippat... jag sov. Läänge faktiskt men det var så skönt och jag antar att somnar man bara sådär så behöver kroppen det.

AnneiLund: Vi tar det också rätt lugnt just nu. Känns inte som det finns sådär mkt att ta tag i för tillfället. Båda har mkt på jobben och mkt innför jul osv. så jag tror vi kommer lägga ner betydligt mer tid efter nyår på allt.

• Pumpkin
    Englali: Åh så skönt att få sova en stund på eftermiddagen!
Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.