Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
så. tog en bild nu... haha.. magen är så stor så man ser inte ens mina tuttar längre... trots att jag har E-kupa... :D
så. tog en bild nu... haha.. magen är så stor så man ser inte ens mina tuttar längre... trots att jag har E-kupa... :D
jag är i v24. så det är ett tag till :) är beräknad till februari
www.jempguld.se/
där är länken. under vigselring. exklusiv
haha... stackars. igår kände jag mig lite som en valross :) var på halloweenfest. var nunna. fick iaf mest uppmärksamhet på hela kvällen.
själv har jag och pojkvännen bråkat idag. :( vi bråkar aldrig! känns extra tungt när man har en bebis i magen och planerar bröllop...
mår skitkass
redan och redan... många bråkar mycket tidigare i förhållanden..
sen är det om hans bror vi bråkar.. så det gör det extra jobbigt.
för vi älskar varandra, och har inte några problem egentligen... men hans bror sätter käppar i vårt förhållande (inte med mening.. men det bara blir så)
jaha... haha.. det började igårkväll att han inte kom hem som han hade sagt utan stannade ute med sin bror
shit...13 veckor.. och min kille klagar?? vi har iaf minst sex varannan vecka. i flesta fall iaf en gång i veckan...
pumpkin- ni kanske är i samma läge som mig och min pojkvän då... gällande hans familj.. bara att du är innan utbrottet...
blev inspirerad av alla era historier... någon som vill veta hur vi träffades? *asg*