Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
tja! ska provsmaka tårtor på ultimate cake den 28 nov * längtar*
tja! ska provsmaka tårtor på ultimate cake den 28 nov * längtar*
hon råkade nog maila mitt datum till dig :P
jag är här nu :) men ska snart sticka till skolan :D
ska ha en föreläsning om Piaget. Spännande värre.
piaget är en utvecklingsteoretiker. som har tittat på barns utveckling från födseln upp till 12år.
vi ska bara ha på "bröllopsnatten" får se om vi lyckas fixa barnvakt. men det ska nog inte bli några problem. :)
vi får skjuts i min pojkväns kompis limosin gratis till hotellet efter festen. det är hans "bröllopspresent" :D
nope :) men han är van
snitte- häst och vagn har vi också fixat. till kyrkan för mig och tärnorna + från kyrkan till festen för mig, pojkvännen och brudtärnan och bestmannen
vi kommer inte få plats alla i vagnen. färför är det bara brudtärnan och bestman som får åka. Den varnliga tärnan + marchalken får gå :)
jag lyckades faktiskt hålla mig vaken :) Sen får vi se hur det går idag... har mentorsmöte :D
jo... sitter på skolan nu... klarade av mentorsmötet. men gick igenom kursplanen. tydligen har jag mer att göra till måndag än jag hade trott. så nu ska jag sitta i biblioteket och läsa en bok om barndomspsykologi av dion sommer. sen ska jag skriva en utförlig analys på den (ca 4 sidor) + stärkande argument från andra källor + en intervju, PEST!!!!