• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Anja 19 juli 2008

Men SHIIIIIIIIT....

NU har jag läst...

Välkommen lilla Lilly Elise!!! Stort grattis Ina och Adam. Kan tänka mig att det är stolta, omtumlade föräldrar som sitter med ett litet rosakindat knyte och gosar just nu

åååhhhh så härligt. Just själva det här ögonblicket, födelsen, förundran, hela den biten när man ska TA IN allting, få se sitt barn äntligen och känna på det, shit, den känslan skulle jag kunna uppleva hur många gånger som helst. Den är ganska beroendeframkallande.

Känner nu att jag nog inte kommer nöja mig med tre

Fast en eventuell fyra får vänta ett par år

• Anja 19 juli 2008

Hur VARKEN är du då Pumpkin hehe

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

jag är precis likadan... Blir skithungrig innan lunch. Måste ha något mer än frukt (blir oxå vrålhyngrig av frukter med mycket syra, då är banan det enda som hjälper). Nu stillar jag ju hungern mellan målen med lite nötter. Det funkar rätt bra faktiskt!

Annars är ju hårdkokta, kalla ägg skitbra... Eller ha en liten låda med dig med lite fetaosttärningar, oliver, gurkbitar etc. Lite plock helt enkelt. Som du kan sittta och pilla i dig i smyg

• Pumpkin
    Anja: Haha, pinsamt av mig

Oh well, nu kanske vi är vakna båda två

Åååh, så sugen jag blev på fetaost nu då *dreggel*
  • Anja 19 juli 2008

Mmmm det är så gott!

Idag ska jag göra fiskgryta faktiskt... På lax, sej och torsk tror jag det var (köpte sån där färdig fryspåse med färdiga bitar att bara slänga i grytan lixom) Gött

Så det blir en gryta med fisk, purjo, dill, creme fraiche och lite annat... vet inte riktigt vad bara Kan man ha blomkål och broccoli i? Det borde väl gå?

• Mitziemoe

nu vart ju jag jättehungrig när ni pratar mat juh..*hehe*

• Anja 19 juli 2008

Snitte

PACKAT KLART... är du galen

Vi har inte börjat, fniss fniss fniss...

Jag är hopplös. Jag kommer att packa ALLT, dag och natt de sista dagarna, precis som jag alltid gör!

Varför göra nåt idag som du kan skjuta upp till morgondagen

• Pumpkin

Broccoli funkar till allt - jag ääälskar broccoli

Fiskgryta har jag dock inte mycket till övers för just nu, även om jag brukar tycka att det är mums (Beror på att sist vi gjorde en fiskgryta så fick jag en sån avsmak för den så nu klarar jag knappt av lukten av fisk, men det är säkert övergående)

• Anja 19 juli 2008

Mitziemoe

ja det är nackdelen med att prata om mat, fast jag är just nu så proppmätt efter min lunch på 300 g ryggbiff med vitklössmör på, massor av stekta champinjoner, en stekt tomat och riktig restaurangbearnaise på äggulor och smör.

Den här dieten är GREAT... Så länge man inte äter några kolhydrater så förbränner kroppen fettet man trycker i sig. (så länge man håller sig inom gränserna alltså, jag kan ju inte trycka i mig HUR mkt som helst tog bara en matsked)

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

du är väl inte gravid

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.