• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Anja 19 juli 2008

Jaaa men det är ju alltid bristande kommunikation det handlar om i såna här fall... Det är så trist!

Sen kanske det inte egentligen är bristande intresse men man måste ju hålla igång lågan lixom...

För det är som du säger att om det blir såna här långa mellanrum mellan sexlekarna så är det som att kroppen vänjer sig. (fast Daniel säger att så är det INTE för killar)???? Jag har ju ingen aning, är inte kille

Men visst kan det bli så och när det väl har blivit så så orkar man inte/vet inte hur/skjuter upp det osv...

Sup honom full eller nåt Nä men seriöst, gör en god middag och drick lite vin och säg så här. Ikväll har jag bestämt att det inte blir något datorsittande förrän du har gett mig vad jag vill ha hehe

Vilken man kan stå emot det...

• Pumpkin

Nu kommer en väldigt personlig fråga men... Varierar ni er mycket i ert sexliv (gäller alla som vill svara, inte bara Anja )? För vi gör det inte, vilket är en bidragande orsak till att jag drar mig för att ha sex - det är ju sååå tråkigt. Fattar ni? Så ska det ju inte vara!

Vi kanske helt enkelt måste bestämma oss för att vi SKA ha sex ett visst antal dagar/vecka till en början, kanske är vad som behövs för att komma igång.

• Anja 19 juli 2008

Näää men visst kan det bli lite sådär i ett långt förhållande! I början tänder man ju på allt... Räcker ju med att killen tittar på en. Så ÄR det ju inte efter ett tag...

Då krävs det mer för att man VERKLIGEN ska vilja och tända. visst man blir kåt när man väl är igång, men jag menar, man ska ju VILJA gå igång oxå!

jag tänder ju på en man som är lite krävande, som vet vad han vill ha, typ tar vad han vill ha (nu menar jag INTE mot tjejens vilja, för sånt är självklart vidrigt) men jag vill ha en man som lixom vet, vill och kan och som inte stoppar för nånting, så där har jag nog haft lite tur iallafall

Sen får han inte heller kräva FÖR mycket, det är en balansgång.

Men altlså jag kan lugnt säga att det som får mig att känna lust eller inte lust, är hur Daniel är till humöret, hur han är mot barnen, hur mkt han gör här hemma, hur han behandlar mig, hur mkt intresse han visar min person, vad jag gör, hur jag mår etc...

Så där i ligger min sexlust!

Kan nog lugnt erkänna att jag många ggr inte har NÅGON lust alls när han väl kommer o vill, men att lusten kommmer när han tagit på mig lite, men då är det ju enbart fysiskt (vilket oxå är trevligt ) men det finns ju inget bättre än att känna sig helt KÄR och nöjd och samtidigt kåt på den man är med!!!

Å andra sidan undrar jag hur många i LÅNGA förhållanden som ALLTID känner sig tända till 100% på alla plan VARJE gång de hamnar i sängen.

Försoningssex är gött så ni kanske ska se till att åka och storhandla snart igen...

• Pumpkin

Jag tänder också på en man som vet vad han vill och tar för sig, som "kräver" att få ta mig liksom. Mmm...

• Mitziemoe

Hmm... vi varierar nog inte heller så mkt.. men det e nog mest mitt fel faktiskt...*hehe* e nog lite lat ibland...*fnissar*

Han skulle bli överlycklig om han såg att jag erkännde det där..*hehe*

• Pumpkin

Haha, visa det inte för honom då

Jag vill variera mig, och försöker göra det också, men annars blir det lätt same same hela tiden. Han har sitt mönster liksom

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

ett mkt personligt svar till dig (och alla andra, haha).

Vi varierar oss nog en hel del (mindre nu, det erkänner jag, för jag mår dåligt i min övervikt och tycker att det känns jobbigt att rida honom till exempel, gör det ibland ändå för att jag ju egentligen vill och för att jag vet att HAN inte bryr sig om hur jag ser ut, fattar du hur jag menar... men det är en mental spärr som jag måste komma över varje gång).

SEn är vi väl ganska sexuellt intresserad och utforskande och i perioder är vi skittråkiga visst, men i andra perioder så blir det en massa knullande i alla utrymmen i lägenheten lixom, sen har vi ju ett ganska massivt utbud av sexleksaker, hehe, så tja, vi gör nog en hel del, men obs, i perioder.

det var ett tag sen vi lekte till det ordentligt!!!

Annars kör vi nog rätt mkt missionär, bakifrån och från sidan. Blir mindre av ridandet, definitivt och så sug och slick såklart Däremot nåt jag insett att vi inte gör varje gång vi har sex längre är att hångla...

VARFÖR slutar man hångla!!??

Helt seriöst så glömmer vi bort det??? Jag kommer alltid på det efteråt.

Förr så började man med att kyssas och SEN blev man skitkåt. Nu för tiden så börjar det oftast med att han kommer fram och smeker mina tuttar eller bara tar tag i mig lixom... haha

Hmmm skumt!

För egentligen så är ju faktiskt hångel nåt av det som gör mig kåtast förutom att suga kuk. (ursäkta mitt språk allihop). och det är ju inte så att jag brukar rusa fram o dra ner hans brallor öfr att suga, bara för att bli kåt.

Hmmm ska fråga honom varför vi inte hånglar så ofta han påstår nämligen att det är JAG som inte verkar vilja men jag har inte frågat vad han menar med det?

(jag gillar inte att hångla om jag inte känner mig fräsch, ni vet, precis ätit en ostmacka eller nåt )

Jaja, det var nog mitt svar, nu måste jag ju SPRINGA till dagis!"

SHIIIITTT....

hej så länge

• Mitziemoe

nä jag ska verkligen inte visa honom det...*hehe*

hmm.. kanske ska överraska honom lite...*ler*

Men det är verkligen svårt för man hamnar ju lätt i en ond cirkel....

• Mitziemoe

Pumpkin du får ta på dig supersexiga underkläder och sätta en lapp på datorn att sätt på mig istället och sen vänta i sovrummet....

• Pumpkin
    Anja: Haha, du är så jäkla rolig när du skriver så utförligt

Sexleksaker låter spännande, vad för typ av leksaker snackar vi om? Jag har väl ett par olika leksaker, men jag tvivlar på att Lasse skulle ställa upp att leka med dem

Jag fattar inte heller varför man slutar hångla, DET om något kan ju vara RIKTIGT upphetsande. När jag påpekar det för Lasse så svarar han typ samma sak som Daniel svarar dig - att det beror på MIG!? Fattar ingenting...

Mailade Lasse nu och skrev att vi MÅSTE ta tag i vårt sexliv, och vad får jag till svar? "Ja, vi kan börja ikväll."! Jaha?! Men varför säger han ingenting själv för då? Varför går han omkring och surar och lider i det tysta utan att säga nånting? För att det är så jäkla synd om honom för att han är kille, eller vad? Grr

Mitziemoe: Hehe, det är ju också en variant Men min sambo är så tråkig när det gäller sånt där, han tycker inte att det spelar så stor roll det där med underkläder - "Det ska ju ändå av" Likadan är han när det gäller mat - "Äh, det spelar inte så stor roll vad det är, det ska ju ändå blandas i magen"
Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.