• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pumpkin

Haha, ja, folk kommer nog titta konstigt på oss om de hör - men vad spelar det för roll?

Hehe, nej, man kanske inte vill ha beröm av svärmor för att man gjort nånting bra i sängen Men ändå en söt tanke av henne, om man kopplar bort det rent sexuella

Nej ni tjejer, min gubbe har då kört slut på mig ikväll så nu ska jag sova!

Natti natt!

• Anja 19 juli 2008

Sådär ja

då har jag kommit en bit på väg m korten, MEN VET NI VAD, JAG HAR GJORT EN DUNDERTABBE!!!

Jag avslutar ju i alla korten med att skriva "vi hoppas få dela vår stora dag med er alla" (alltså jag syftar ju på er alla, alla er inbjudna lixom...

men de som får korten kommer SJÄLVKLART tolka det som "er alla" dvs hela ER familj...

JÄ...LAR!!!

Vi ska ju ha BARNFRITT lixom!!!

Som tur är så har jag inte gjort alla korten ännu, så jag får göra några med en annan variant på slutet, typ, vi hoppas få dela vår stora dag med alla våra vuxna vänner??? Fast det är ju urmesigt...

Eller räcker det om man bara skriver "dela vår stora dag med er" (utan att lägga till ALLA)???

Så störigt alltså...

har suttit och skrivit på 55 kuvert nu, kollat upp 55 adresser, känner mig helt slut. Daniel har kollat på eniro ochjag har skrivit haha...

Ojojoj men nu är det inte många kvar att skriva på!

sEn har vi några osäkra som vi har sagt att vi väntar med tills det är dags att skicka ut inbjudningskorten.

Pumpkin...

Härligt... Klart att övning ger färdighet, nu får ni köra hårt några dagar i rad

• Pumpkin

Men Anja, det är väl inte jordens undergång heller? Ni ska ju skicka ut inbjudningar också, och där får ni väl då vara extra noga med att poängtera att bara vuxna är bjudna?

• Mitziemoe

Godmorgon tjejer!

Härligt Pumpkin!!! Själv fick man inget igår..*muttrar*

Jösses här va man tvungen att läsa igen mkt...*hehe*

• Mitziemoe

hrm.. jag försökte... eller aa inte helhjärtat men näedå inte det inte.... blir ju avis på dig ju Pumpkin....Skrattande

• Anja 19 juli 2008

Hmmm jag undrar om det är så att man blir moderator när man har för mycket tid över i brist på sex???

MOOOOAAAHAHAHAHAHA

hihi skoja bara (visst var det LITE fyndigt )

• Hedebris

hehe...tror jag får lite sex idag. känner på mig det...

mår bättre idag. och pojkvännen är hemma på sjukt barn ;)

han är inne och rakar sig på diverse ställen nu och sedan ska han duscha. *mums*

• Anja 19 juli 2008

Godmorgon allihop...

Ska sticka t jobbet alldeles strax.

Ja, pumpkin, du har ju rätt men meningen med save-korten var ju lite att folk ska hinna planera... Vill ju att dom ska hinna fixa barnvakt och allt sånt...

Men vi ska ju skicka inbjudningarna i april så då är det ju visserligen gott om tid!!

Kommer ändå att göra resterande kort med annorlunda text och se till att de som har barn, i första hand, får dessa

vad ska ni hitta på idag?

• Anja 19 juli 2008

Hehe Hedebris...

Låter trevligt...

så han rakar sig på diverse ställen

Jag har lite svårt för rakade pungar måste jag erkänna *asg* Tycker det är lite läskigt... påminner mig om musungar, eller fågelungar, ni vet när de är helt hårlösa och rosa

Enda fördelen är ju när man ska suga på pungen typ, slippa få hårbollar i halsen *asg*

Min sambo har trots det rakat sig ett par ggr men han tycker det är så jä..la vedervärdigt när det växer ut så jag tror jag slipper det fler gånger

hÄrligt att man har olika smak. Vet många som t ycker det är skitläckert!

vad tycker ni här inne...

Neutral/hårig pung eller slät/babypung

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.