• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Anja 19 juli 2008

För det är ju SÅÅÅÅÅÅÅÅ intressant eller hur
    Kom igen, svara nu!!!

• Pumpkin
    Mitziemoe: Själv var jag så romantisk att jag la mig på sängen efter badet och sa: Skulle vi ha sex eller!?
  • Mitziemoe

Jag tycker bäst om rakat.... *hehe*

• Mitziemoe
    Anja

Mjo men va inte det en av kriterierna för att bli moderator..*asg*
  • Anja 19 juli 2008

Oki 2-1 rakat vs orakat (kom igen nu brudar )

Jaaa men sådär gör min sambo oxå, haha... (jag med för den delen, men oftast han)...

"Kom hit så ska jag sätta på dig lite" liksom

• Pumpkin
    Anja: Ja men dåså, gör resten med ny text och stressa inte upp dig över de andra

Personligen föredrar jag orakat, men möjligtvis ansat. Håller med Anja på den punkten med musungar/fågelungar

Ikväll ska jag ta och knalla iväg till Skopunkten här i Södertälje och lämna in en ansökan face2face. Hoppas butikschefen är inne då.
  • Anja 19 juli 2008

Jaaahaaaa jag vet inte mitziemoe, var aldrig inne och kollade, jag var nog för upptagen med vilda sexlekar *asg*

HAAAAAAHAAAAAAHAAAAAAAAHAAAAAAAA (yeah right lixom)

• Pumpkin

Och ja, det är bara när man inte har något sexliv som man har tid att vara så engagerad som moderator, så det stod i annonsen att man gärna fick leva i celibat

• Mitziemoe
    Pumpkin

Vi va hemma hos en kompis igårkväll å så säger min kära M2b att nä ska vi åka hem å sova... VA??? sova nä det ska vi inte göra tyckte jag då... men det tyckte tydligen han.... eftersom att jag inte fick nåt.. får prova din taktik ikväll tror jag..*hehe* eftersom att han inte fattade piken när jag sa att vi inte skulle sova...*flinar*
  • Anja 19 juli 2008

2-2 nu då

Ja gör det pumpkin... Face2face är alltid bäst!!! Då VET dom lixom "vem" du är, har ett ansikte och har pratat med dig!

Håller tummarna!

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.