• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Mitziemoe
    Pumpkin

Of course..*hehe* men jag kan ju säga så här att det blir farligt mkt skor..*hehe*
    Min M2b talade om för mig här om dagen att vi har inte plats för fler skor nu... Jag kollade lite oförstående på honom då..*hehe* vaddå jag har väl inte mkt skor..*flinar*
  • Pumpkin
    Mitziemoe: Hehe, så säger min sambo till mig också
  • Anja 19 juli 2008

Näää men vet ni vad, killar har väl inte hår på SJÄLVA PINNEN??? Det har jag aldrig varit med om iallafall, haha...

Vore ju som att ha sex m snömannen typ

Min sambo är superhårig, hihi men inte PÅ snoppen lixom, men MASSOR runt om (fast han ansar det ibland, haha, annars hade man nog inte sett nån pinne alls ) usch så elakt, nädå, men han är HÅRIG helt enkelt (blond så det är dessutom lite rödlätt, vilket jag ÄLSKAR, haha)

Han skulle bli sååååå glad om han läste alla ulämnande detaljer om sig själv

• Hedebris

själv har jag typ ett par skor jag använder. ett par pumaskor som är jättesköna att gå i

• Hedebris

HAHA!!!

snömannen! ;)

tur att våra killar inte läser detta..

Anja 19 juli 2008 skrev 2007-11-21 10:16:18 följande:

Näää men vet ni vad, killar har väl inte hår på SJÄLVA PINNEN??? Det har jag aldrig varit med om iallafall, haha...Vore ju som att ha sex m snömannen typ Min sambo är superhårig, hihi men inte PÅ snoppen lixom, men MASSOR runt om (fast han ansar det ibland, haha, annars hade man nog inte sett nån pinne alls ) usch så elakt, nädå, men han är HÅRIG helt enkelt (blond så det är dessutom lite rödlätt, vilket jag ÄLSKAR, haha)Han skulle bli sååååå glad om han läste alla ulämnande detaljer om sig själv
  • Anja 19 juli 2008

Åh tjejer jag ÖNSKAR jag hade ett intresse för skor.

jag äger ett par eccokängor, ett par bally och ett par gympaskor. Suck...

har INGA stövlar, INGA finskor, INGENTING att använda om jag vill vara lite finare, typ ha finbyxor, eller kjol.

Jag VET inte vad som är snyggt, jag har f...n ingen smak när det gäller skor, jag vet inte vad ajg gillar.

I allt annat har jag mkt uttalad smak och vet exakt vad jag tycker om! Men skor????? Skor är ett stort frågetecken...

jag tycker bara att allt är för damigt för mig och att jag lixom inte kan bära upp vissa saker för jag är ingen dam, jag är en tjej.

Kollar jag på skor så faller jag lixom för BARNSKORNA, mina gympadojor är rosa lixom, fniss fniss...

jaja vad f..n gör man!

Mitziemoe, om du har strl 38 och har ett par stövlar som du inte använder så vet du vem du kan skänka dom till *asg*

• Anja 19 juli 2008

Hedebris vad skönt med en till som inte är skofantast... jag fattar inte det här m skor...

önskar jag hade massor av snygga skor men skor är en sån grej som jag verklgen tycker det är skittråkigt att lägga pengar på!!!

Kläder och smink, ja visst, t.om en väska då och då, men skor???

Jag fattar ju inte vad jag vill ha...

Tex ska vi på middag och bröllop snart (vintebröllop på juldagen) och jag ska ha en klänning som är mörk, skulle vilja ha ett par snygga stövlar. MEN VAD FÖR STÖVLAR???

Klänningen är svart och skotskrutig (ni har kanske sett den, från kappahl *asg* eftersom överviktigas älsklingsbutik är kappahl), den är helt A-linjeformad och jag ska ha tunna svarta strumpbyxor och så vill jag ha en riktigt snygg stövel, antar att den då bör vara svart...

några tips ni sko/stövel-galningar... (vill f..n inte lägga för mkt pengar heller... har 37,5-38 (hade 36-37 innan barnen ) och väldigt nätta smala fötter, får lätt skoskav osv osv...

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!

• Hedebris

känns som jag inte lägger pengar på något annat än underkläder...

iof har jag blivit mer och mer suger på att handla mer mammakläder.

har inte ens köpt något till bebisen än..

har in get shoppingbehöv längre

• Pumpkin

Nja, en del har ju hår längst ner på pinnen, ett par cm upp. Och DÅ är det viktigt att ansa! Annars förstår jag inte riktigt hur man lyckas få hår i munnen, men men

Jag älskar skor, går jag in i en skobutik så är det sällan jag kommer ut utan att ha dragit kortet. Fast nu de senaste gångerna har jag faktiskt varit ganska missnöjd och inte hittat några, förutom när jag var på Skopunkten och köpte ett par jättefina typ ballerinaskor fast med kilklack

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.