• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pumpkin

Jag vill också ha bastu!

Snitte: Nej, det gjorde jag inte - för skorna är från Din Sko Rätt koncern iofs
    Skorna ÄR för vita, så jag måste nog köpa nya. Men jag har fina, vita sommarskor iaf

Mitziemoe: Låt höra!

• Mitziemoe
    Anja

Min M2b skulle bli överlycklig om jag gjorde mig av med skor..*hehe*
  • Mitziemoe
    Pumpkin

Vi har bokat 2 veckor i Hurghada egypten!!!

Ska bli så underbart!!!*ler*
  • Pumpkin

Mitziemoe: Trevligt

Aaah, vardagslyx - årets första pepparkakor med mögelost *dreggel*

• Mitziemoe

Ooo det lät ju inte helt fel!!! *avis*

• Pumpkin

Nej, det var inte helt fel heller

Men nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen och få mig lite skönhetssömn. Tyvärr tror jag att jag kommer joina Englali i smärtorna hon hade igår imorgon Fundersam

Natti!

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

aaaaahhh dåså Trodde du menade att du låst in henne i tio minuter och att hon grät hela tiden *asg*

Menade alltså INTE att "rätta" dig eller nåt sånt

Förlåt mig men jag skrattade ganska mkt när jag läste vad hon sa. Hon låter ganska lik min lilla Alice på 3,5 år ska du veta. Hon är såååååååååååå envis. Får du göra så säger man och det kan vara vad som helst (som nyligen när hon kletade ut buljongtärningar och hällde paprikapulver och kokosflingor i vår 20.000-kronors soffa och riktigt SMETADE in det, på morgonen medan vi sov) FÅÅÅÅR DU GÖR SÅ HÄR ALICE...

Tittar ner i golvet (Alice alltså), tittar sedan upp, snörper ihop munnen lite och nickar sedan med stort eftertryck...

SUUUUUCK...

Kan lova att jag INTE var pedagogisk då!!! Jag var helt vansinnig, helt galen av ilska.

Rita på väggen... FÅR DU GÖRA SÅ... Mmmmm visst! Vi målar över (har ju sålt lägenheten)... Hur lång tid tar det innan hon gör det igen??? Hmmmm typ ett dygn??? eller...

Grrrrrrrrrrrrrr...

Vi har sagt nu att vi målar inte över det förrän på fredag, dagen innan flyttlasset går, för det är inte lönt. Hon är en riktig buse, hon TESTAR allt och ändå är hon sååååå förståndig, så go, så snäll och sååååååååå smart! Hon fattar allt!

så vad är det då som gör att hon MÅSTE utmana ödet hela tiden *asg*

vissa barn är mer jobb än andra så är det bara.

Killarna skulle aldrig få för sig att göra nåt sånt!!!

• Anja 19 juli 2008

Annim

skit i alla andra. Det är ERT bröllop...

och säg helt enkelt så här att ni är jättetacksamma att de vill bidra med pengar men att det är ERT bröllop och det är NI som ska vara nöjda och glada med gästlistan, det är INGEN annan som har någon påverkan på den och om de på något vis känner att de har det pga pengarna som ni får, så känner ni att ni hellre vill stå för allt själv för att ni tycker det är väldigt jobbigt och svårt när de sätter er i en sådan sits!

STOR KRAM... måste vara skitjobbigt!

• Anja 19 juli 2008

Mitziemoe

Åååhhh vad härligt...

Själv börjar jag tvivla på vår resa... Visst är det knäppt... jag som varit HELT säker på Västindien börjar nu drömma om att hyra ett stenhus i Toscana Italien lixom och bara vara, besöka lite italienska städer, Rom, Florens, Venedig, Pisa, Milano etc etc... (hoppas nu att alla de städerna ÄR italienska så att ingen skrattar åt mig)

Men va sjuttsingen... jag HAR JU SAGT VÄSTINDIEN SÅÅÅÅ LÄNGE och dit lär man ALDRIG komma annars! Italien är ju inte ett omöjligt semestermål en annan gång.

Och duuu, om du VERKLIGEN vill bli av m skor så ställer jag upp, absolut!!! Jag har ju bara två par skor jag använder *asg* och inga stövlar... haha

Kanske jag borde köpa mig ett par med klack och öva på att gå i klack inför bröllopet oxå

• Anja 19 juli 2008

Suck det är väl bara jag här nu...

Kom ju nyligen hem från jobb och nu har ni alla gått och lagt er...

såååååå tråkigt!

är det INGEN här, verkligen????

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.