• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Hedebris

jag fastnade faktiskt inte för någon...

• Anja 19 juli 2008

Men du pumpkin...

jag tyckte oxå att det såg ut som mocca och det ville jag inte gärna ha av samma anledning som du nämner, så jag kollade materialinfon och där står det att stöveln är av skinn och fodret av läder och sulan av gummi? Kan det vara mocca ändå, fast det står skinn??

• Hedebris

märkessnobb...

ja men se det såhär. köper man ett par skor vartannat år kan man ju lägga en större summa på ett par bra skor.

köper man 3 par i månaden är det kanske mer rimligt att köpa för 299 osv på din sko

• Pumpkin

Absolut, men jag tycker om att reta Englali för hennes dyra smak

Hedebris skrev 2007-11-22 12:50:57 följande:
    märkessnobb...ja men se det såhär. köper man ett par skor vartannat år kan man ju lägga en större summa på ett par bra skor.köper man 3 par i månaden är det kanske mer rimligt att köpa för 299 osv på din sko
    Anja: Låter ju väldigt mystiskt!
  • Anja 19 juli 2008

Åh herregud pumpkin såna stövlar kan jag inte med *asg* så någon form av egen smak har jag väl ändå...

Det ska vara så rakt som möjligt lixom ABSOLUT inget fluff eller rosetter eller spännen eller krusiduller, absolut ingen smal klack och absolut ingen sån där pösig stövelhals ni vet, a la åttiotal, jag klarar ju ingenting som ens påminner om åttiotalet

F..n vad roligt det är att jämföra vad man gillar...

Hedebris, en del stövlar som var snygga på den sidan, men inget speciellt med dem, hmmm... Sen är de säkert SNUSKIGT dyra, haha...

Och englali, din smak skulle jag inte ens ha råd med om vi så fick ut 5.000 mer i månaden

• Anja 19 juli 2008

Hahahaha nu pratade jag precis med en tjej på msn, en kompis som är så jä..la stilmedveten och köper endast så jä..la fina grejor och ser så sjukt snygg ut (mer eller mindre märkessnobb får man nog säga fattar inte ens hur jag kan ha de vänner jag har för alla är så damiga och har sån kvinnlig smak och så kommer jag där med mina munkjackor och jeans och gympskor, sukc)

iallafall så gör hon mig helt chockad och säger att hon gillar den andra stöveln bäst, den med rutig kant, men precis som jag sa så sa hon att hon hoppades att kanten gick att vika upp

Nu är jag villrådig ska ni veta...

• Englali

Pumpkin: Hahaha... jag är van

Givetvis köper jag andra skor också, är det skor jag vet att jag bara ska ha högst några gånger så springer jag ju inte och köper ett par Vagabond (om de inte är as-snygga såklart ) då burkar jag alltid kolla din sko o liknande.

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.