• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pumpkin

Jag BORDE vara mer noga med vilka skor jag köper eftersom jag har en tendens att gå mig sned i ryggen osv, men jag föredrar helt klart att köpa billiga och MÅNGA

• Anja 19 juli 2008

Ge mig alla era länkar till skobutiker man kan kolla...

Brukar handla till barnen från www.barnskoshopen.se och där finns oxå till vuxna men den öppnar inte på nytt förrän om ett tag då de bytt ägare. Suck...

• Anja 19 juli 2008

Nu har min väninna konstaterat vad jag INTE passar i... haha

Vi kom fram till att jag helt enkelt inte kan bära upp KLASSISKA saker som är "damiga", typ släta ridstövelliknande stövlar osv...

För att det ska passa på mig måste det vara lite "häftigare, ungdomligare, coolare" annars är det inte jag.

jag är såååå ICKE-DAMIG att det är helt galet... (men det hörs kanske på hur jag går klädd oxå)

Dessutom brukar jag ha håret i tofs, låna dotterns glitterklämmor i form utav rosa hjärtan, ha glittriga läppglans i ljusrosa nyans osv

Ni fattar va? Det FUNKAR inte, hihi...

Jag skulle tex aldrig kunna bära upp en vit skjorta och kjol med kavaj. Folk som känner mig hade skrattat tills dom grät!

• Anja 19 juli 2008

Hedebris
    oj den var ju sådär damig... men fin, fast där var ju en smal klack och det klarar jag inte av med mina smala balansgångsfötter.

• Hedebris

okej.. jag är en salig blandning.

klarar nog bära upp både joggingbyxor och en vacker klänning

inte just nu iof :P

• Englali

Ja Pumpikn då borde du vara mer ordentlig... inte så bra på sikt o slarva med en sådan sak.

Anja: Såå dyr smak har jag inte. Visst, visst... en liten fallenhet för märken och design det har jag, men självklart inte det enda jag shoppar. Jag shoppar nog inte så jättemkt heller.

Ni får se det såhär, att jag har ju arbetskläder på jobbet, de har jag 5 dagar resp. 6 dagar varannan vecka. Använder inte mina egna kläder så mkt och då är det lite lättare att kosta på sig. Jag behöver ju inte så mkt egna vardagskläder för det använder jag typ aldrig.

• Englali

Ah... Hedebris, den va rätt nice. Lite för hög, smal klack. Men klasssik med det lilla extra

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.