• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Anja 19 juli 2008

Pumpkin

åååhhh tack... Jerns hade sååå många fina... har inte gått igenom alla ännu men denna var faktiskt just precis en sån där slät, som jag faktiskt känner att jag skulle kunna ha... Denna måste väl vara helt klassisk och enkel... ohc passa till typ allt eller??

www.jerns.com/o.o.i.s&page=7&show_detail=yes&art_nr=227251

• Hedebris

appropå något annat. hittade så fina mammakläder på hm sist jag var där!!

blec helt salig. trött på att gå i mina mammajeans och tröjjor. hade velat ha en svart slät mammakjol som jag hittade. + en jättefin glittrig svartickad tröjja.

*drömmer*

• Anja 19 juli 2008

Slå till för sjutton Hedebris...

men behöver verkligen få känna sig lite extra snygg när man är gravid och känner sig stor. det är du väl värd

• Anja 19 juli 2008

www.jerns.com/o.o.i.s&page=4&show_detail=yes&art_nr=222006

jag vet att jag plågar er nu men jag behöver VERKLIGEN hjälp här... MÅSTE fixa ett par stövlar *sliter mitt hår*

Vill ju ej köpa ett par stövlar som andra pekar ohc skrattar åt och utan er så är risken att det blir så

• Englali

Åh vad mysigt det låter, med mammakläder.
    Längtar tills man får handla det (eller det kanske man inte gör när man väl är där!?!)

• Anja 19 juli 2008

Haha

jag ska sluta tjata på er nu... måste ju sätta igång och iallafall låtsas att jag gjort nåt vettigt idag. har en hel lägenhet att storstäda och börja packa och sätta igång m middagen innan kl.16 när jag ska hämta kidsen så oj nu har jag visst lite eld i röven!!!

hej så länge

• Hedebris

själv fastnade jag framför våra bästa år och inte tvätten :P

får se om jag har råd att unna mig det denna månaden. förra månaden var ju kris. 60kr kvar på kontot 2 veckoe innan lön

• Annim

Det var tusan vad ni skriver!
    Satt mig här vid datorn för ca 1/2 h sedan och ville läsa ikapp först vad jag missat.Under tiden jag läst har ni hunnit skriva ett antal inlägg till...........

Men nu banne mig ska jag banka in min åsikt här angående skor!
    Dessa har jag köpt ganska nyligen; www.vagabond.com/vagabond_product.aspx&color=

ANJA; Detta är en stövlett!!!!!!

Brukar oxå ha svårt med allt för höga klackar.Visst jag betalade 1000kr för dem. Men de är faktiskt riktigt sköna att gå i även för en som mig som brukar känna mig son Bambi på hal is när jag går i skor med klack!
    Vill dock återigen slå ett slag för Second Hand. Där kan man ju hitta massor av fynd.
    Som jag nämde tidigare var jag ju på en Second Hand butik häromdagen. Såg at det fanns några Vagabond stövlar t.ex..
    För sisådär 50-100kr. Ofta är det ju bara en putsning som kanske behövs för att få dem att se nya ut igen!

• Pumpkin

Annim: Bra om länken faktiskt leder till en SKO också

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.