• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Anja 19 juli 2008

Pumpkin

grattis till den extra pengen. Så skönt!!!

Englali

Sluta leka med elden. Fy så otäckt!!! Min första tanke när jag började läsa var oxå, SHIT hur ska hon göra m bröllopsfrisyren men sen fattade jag att det inte var så mycket som försvunnit. jag trodde först att typ allt hår på höger sida var borta *ryyyyys* (det är ungefär som jag har mardrömmar om att ha munsår på bröllopet, jag har ju munherpes o det kan ju ploppa upp för att man är stressad tex, neeeeeeeeeeeeeeej, vad göra???). Jag har verkligen mardrömmar om det!

Mitziemoe

Du behöver ju absolut inte leta upp ett par svarta stövlar för min skull gulliga du Men visst är det svarta jag vill ha, haha... Men vet ni, en väninna t mig hade med ett par svarta vagabondstövlar t mig igår, för att jag skulle prova. HOn har mkt bredare fötter än jag men vi tänkte testa. JAG KUNDE INTE DRA UPP DRAGKEDJAN, min vad var för bred. Ok jag trodde det var ett skämt. Jag har hela mitt liv blivit retad för mina smala vader, har ALLTID haft så löjligt smala vader i förhållande t min kropp, men jag får inse att alla de här kilona jag har lagt på mig har nu ÄVEN satt sig där... För jag kunde f..n inte dra upp dragkedjan!!! såååå hemskt!

Annim

Usch så stressigt det låter... Kan du inte ta dig lite tid på kvällen att lägga dig i ett bad, nedsläckt i rummet m tända ljus och ha nån lugn musik på. Jag älskar att lyssna på ERA när jag badar/stressar av. Är så mysig musik

• Anja 19 juli 2008

Nä nu måste jag hinna titta på Private practice och gårdagens greys anatomy innan jag sticker t jobbet (usa-takt) åååhhhh vad spännande

kramis

Anja

• Pumpkin
    Hedebris: Haha, det har du ju rätt i förstås
    Nere = Södertälje
    Uppe = Skellefteå

Anja: Ja, det blir skönt
    Önskar att jag också kunde få titta på lite serier istället för att sitta här
  • Hedebris

okej. tyckte båda lät väldigt långt uppe :P

• Pumpkin

Det blir så när man nästan bor i Danmark

• Anja 19 juli 2008

Haha... Ju närmre kontinenten desto bättre. Eller hur Hedebris

Vi har ju närmre till allting (förutom huvudstaden men vem bryr sig, vi har ju Köpenhamn )

• Anja 19 juli 2008

Rusar t jobbet nu men ikväll joinar jag er...

Smygvägde mig idag (är ju bara på 4:e dagen men ändå) har gått ner 1,2 kg. Helt ok (trots mens och allt).

Nöjd!!!

kramis

• Pumpkin

Äh, vi borde ha låtit Danmark ta Skåne när vi hade chansen

Härligt att det ger resultat Anja!

• Annim

Hej!
    Vet inte om det känns som det är läge att säga God morgon eller något gott överhuvudtaget!
    Jag hoppas verkligen att ni, alla andra i tråden här, har det bra!

Men jag är uppriktigt sagt mycket ledsen just nu! *Gråter*
    Jag hoppas oxå att detta ska gå över snart!
    Men VI (gubben och jag) har hamnat i en kris!
    Igår var jag överlycklig över att ha bokat fotograf och allt.
    Idag är läget helt galet upp och nervänt. Vi har t.om med helt plötsligt hamnat i ett läge där vi talar om att lägga ner bröllopsplanerna.*tårarna rinner*
    Vad hände?
    Jag fattar inte?
    Måste nog hålla mig härifrån ett tag och jag hoppas verkligen att jag kan återkomma med glädjande besked om att vi fortfarande ska gifta oss!
    Men vi får se!

Kram på er tjejer! O lycka till med alla planer,jobbsökande osv...
    Jag hoppas verkligen att jag är tillbaka mycket snart!

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.