• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • AnneiLund

HAr ni kollat länken??????
    Jag dör
    Gud vad vi ska träna nu...den är ju inte så svår dansen......
    och kom ihåg av våra dryga hundra gäster så är 75 % vänner

• GME76   080802

GME76: Jag tycker faktiskt att det är tvärtom, visst att det är nästan bara kyrkbröllop, men annars är det ganska lite "lyx" över bröllopen i svenska tidningar tycker jag. Med lyx menar jag inte saker som kostar 10000000kr, utan små detaljer som man endera kan göra själv eller som man kan köpa om man hellre vill det.Men men, snart är man gift, då behöver man inte bry sig om tidningarna längre
    [/citat]

Nä, så kanske det är. Jag menade nog egentligen mer en massa fåniga traditionella detaljer och pryttlar till klädseln och en massa regler för inbjudningar och etikett. När jag tänker efter .

• GME76   080802

Åååååhh min favvopartylåt!!!
    Helt underbart, den måste ni köra. Min sambo vägrar bröllopsdans så jag får väl shaka rumpan med toastmadamerna istället .

• Pumpkin

Jag är nog ganska fånigt traditionell, så jag tänker inte lika mycket på just det kanske

AnneiLund: Ja, man får hoppas det i alla fall, fast om man bortser från pengabortfallet så måste jag säga att jag ser nästan framemot att få vara "ledig" lite nu mellan jobben

• AnneiLund

JA täna in ngt kul med toastbrudarna!!!
    Blir sjukt kul!!!!

• Anja 19 juli 2008

Hej allihop

hemma en vända, har fått nycklarna nu och åkt iväg med ett lass lakan, handdukar och sånt, en hel del faktiskt!

nu ska jag packa ett lass till och asa iväg med cykelkärran i regnet (tur det finns regnskydd på den *asg*)...

Är helt underbart att gå omkring i allt det nya, underbara och inse att DETTA ÄR MITT (vårt )

Anne

Hehehehe, skitcool dans Jag hade ALDRIG fixat sådan uppmärksamhet som en sån dans hade gett. Jag funderar på att helt skippa brudvalsen då ingen av oss gillar att dansa.

Vi ska nog troligen ha band. du får gärna tipsa om nåt band Anne!!! Vi vet INGA... och jag är lika skeptiskt som du, jag avskyr egentligen covers osv men jag VILL ha någon som är proffsig, känner av stämningen, har spelat på många bröllop coh som GÖR kvällens tempo till vad vi önskar lixom... En stereo med låtar kan aldrig göra det och sambon VÄGRAR DJ, vilket jag var lite inne på ett tag.

Jag vill absolut ha underhållning... detta ser jag som sju resor viktigare än bröllopstårtan.

för mig är inte tårtan såååå viktig, men jag vill ABSOLUT ha en riktig bröllopstårta. Vi tänker ju alltså ha den som dessert, inte något senare avbrott för tårta, utan vi skippar vanlig dessert coh har tårta där.

Hedebris

Snälla säg att du inte nämnde nånting om Daniels negativa kommentarer om hennes tårtor, för jag tycker sånt är så sjukt pinsamt så då vill jag nog inte gå dit. Var livrädd när jag skrivit in det här att hon (i egenskap av bröllopstårtbakerska) skulle hänga på såna här forum och se vad jag skrivit om daniels kommentarer om hennes tårtor. Jag skulle verkligen skämmas så enormt mycket. Vill helst vara helt anonym i såna här situationer. *ryser lite vid tanken*

• Anja 19 juli 2008

Nu ska jag cykla tillbaks till mitt palats och torka ur alla skåp och lägga in alla textilier och sånt... Ååååhhhh där är såååååå FINT!!

Ska ta med kameran så att jag kan ta bättre foton och lägga in...

Återkommer om någon timme

kram så länge

• Annim

Pumpkin;Du får fasiken ta o gjuda över mig på kladdkaka!
    Nedrans vad sugen jag blev på det! Jag vill ha gräddglass till i vaniljsmak!

Ringen ja! Det är en ganska smal ring men med 9 stenar varav 6 diamanter och 3 safirer i rosa !!!(gillar som bekant,ROSA!!!)

AnneiLund;Fabian vilken grym uppvisning! Skulle oxå vilja överraska våra gäster med något sådant påhitt!
    Men tyvärr får jag nog inte gubben med på det!
    Han har bestämt att vi iaf ska dansa bröllopsvals!
    Vi har en bekant som haft buggkurser så vi funderar på att kolla med henne om hin kan lära ut vals oxå.
    Då kom jag på tanken att man kanske kunde överraska med någon häftig bugg!!!
    Men, men! Får väll hoppas gubben kan gå med på det.Med tanke på att vi båda två säkert kommer vara lite runda under fötterna när det är dags för att dansa! Så borde vi ju fixa det!!

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.