Hallå allihop!
Såg att ni diskuterat dj in a box. Nackdelen och det tråkiga med det är att det blir rätt opersonligt. Ingen som känner av dansgolvet när det behöver lyftas osv, ilken musik som behöver spelas. Det gör ju däremot en DJ lr ett band. ´
Vi var på ett bröllop nu i sommar där de hade hyrt Dj in a box, och det fungerade rätt ok. I efterhand säger brudparet själv att de ångrade sig lite att de haft det just av ovanstående anledningar. De fick själva agera lite dj:s tyckte dem, och det var väl inte riktigt det som var tanken. Dansade ingen fick de springa o byta låtar och fixa med det.
Nog om det! (kanske lite partisk också med tanke på sambons jobb )
Inatt brakade helvetet löst här hemma, eller igår kväll. Han var för en gång skull spelledig... och vi skulle ha det mysigt. Första lördagskvällen hemma ihop sedan semestern.
Då börjar det komma SMS till honom från någon jävla (ursäkta) brud som jobbar som bartender där han spelar. Tror ni jag blev förbannad?? I ren ilska kastade jag tillslut förlovningsringen, skulle säga upp lägenheten och var på väg hem till mamma o pappa för att sova där. Grät till typ halv fyra i morse o fy f-n vad vi har rett. Uscha!! Tillslut ringde jag Malin (min tärna) så hon och hennes sambo (bestman) kom hit och pratade med oss. Jag var så ARG så jag fixade inte att vara själv med honom, bara skrek så hon var tvungen att komma hit o lugna mig.
Nu är det bättre och jag har fått det hela förklarat för mig. Brukar inte bry mig om sådant, men det hon skrev... Och saken är den att han har hemligt nummer och då kunde man ju undra hur hon fått det???!?! Pah!!! Tyvärr visade det sig vara en annan dj på hans jävla bokningsbolag som gett det till henne.
Åh förlåt vad jag skriver, måste bara få ur mig allt någonstans!!!