Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
Hon skrev: "Åh.. din tråkmåns. Varför är inte du här? Sista kvällen jag jobbar ju o så spelar inte du Du som är bäst! //Malin baren på Ernesto"
Lite flörtigt eller bara jag som inbillar mig?
Då skrev han tillbaka "VArt har du fått mitt nummer"
Hon: "HAha, de du "
Han skriver: "Skicka inte fler medd. Låt mig bara va!"
Hon: "Nej ok... inget sådant. Vet nu att du är upptagen men du är så himla bra ju. Fick ditt nummer av "XXXXX" var det fel eller!?!"
Han svarade inte mer och hon hörde inte av sig mer heller. Allvarligt, visst skickar man inte så till en kille vid halv elva en lördagskväll bara för o va trevlig? Visst f-n är man ute efter mer?
Killen som gett numret ringde idag o frågade min sambo lite försikgtitg "Fick du ett helvete hemma igår eller? Jag sa till henne att det inte är lönt, att hon inte har en chans för att du har Johanna och det är så stabilt. Men hon tjatade så!!"
Andreas blev lite arg en stund på honom och han bad så hemskt mkt om ursäkt o lovade att det inte skulle upprepas.
Är jag dum som nu litar på min sambo att det är precis såhär det gått till?? Fan nu mal tankarna i mig ifall det är så att han o denna tjejen faktiskt har en liten flört på jobbet? Jag känner mig så jäkla dum o villrådig. När hon skickade så fanns ju inte numret i hans telefonbok o det är ju ett stort plus.
Jag ha litat blint på honom när han är ute på nattklubbarna varje helg. Frågan är nu... ska jag gör det i fortsättningen också!?!