• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Annim

Anja och Anettan;Ni har meddelande i er inbox!

• Brud 080524

Annim: Jag har köpt en kik klänning. Den är tvådelad så egentligen har jag ju köpt en kjol och en topp. Den finns här:

www.kikstockholm.se/brud.htm

Överdelen är bild tre på första raden och kjolen sista bilden på andra raden.

Hade du också köpt klänning? Bild?

• Pumpkin

Sådär, då var man hemma från intervjun. Gick bra.

• Pärlplattan II

Anja - Om du skickar dem som julkort så är det ingen säkerhet att de kommer fram dagen efter - åtminstone har det inte varit så förr för mig. Fast det kan ju förstås bli bättre för dig!! Det hoppas jag! Och att du får lite internet också, så det blir fullt här, som vanligt!

Pumpkin - Grattis till dig! Vad roligt att du slipper vara utan jobb så länge!

Sitter och pärlar små ringar som ska bli hjärtan att hänga på julkorten. Usch, jag känner mig helt stressad, och blir bara irriterad när maken min bara sitter och tittar och inte gör någonting av allt sånt planerande. Fast, eftersom jag vet att han gör så mycket annat här hemma, så får jag dåligt samvete över att jag tycker han borde vara lite mer engagerad och så går det runt så. Min vän, som ska vara värdpar är dock väldigt intresserad och så, när vi väl kommer igång, så jag tror jag ska klara mig när vi börjar köra igång lite mer aktivt!

• Anja 19 juli 2008

Pärlplattan

Men det är väl ingen som vet att jag skickar dem som julkort? Alltså det är kuvert utanpå. Eller trodde du jag menade att jag la dem i ett sånt där stort julkortsgrejs...

Alltså det ÄR julkort men inte så att det syns utåt lixom

• Anja 19 juli 2008

Hmmm gick det där ens att förstå *asg*

Har iallafall fått ett sms från svägerskan som tackade för det fina "julkortet" hihi... så då bör väl de flesta ha kommit fram, hoppas jag!

• Pumpkin

Det är ju bara om man skickar korten med julfrimärken som det tar längre tid, antar att du använde vanliga frimärken Anja?

• Syster K
    Annim skrev 2007-12-12 08:57:04 följande:
    Syster K;Välkommen hit! Ser att vi valt samma datum! Kul!Har ni kollat på kläder än?Blommor? Berätta!
    Hej och tack! Vi får hjälpas åt att hålla tummarna för sol 16/8
    Jag fick barn 22/10 så vi har inte provat kläder än. Får på mig en del av mina jeans nu iaf. är förhoppningsvis snart "back to normal", vågar inte prova innan jag vet vart kroppen landar...Funderar på klänning från Kina om jag vågar. Du då? Blommor är nog svårast av allt tror jag. Jag älskar blommor och pysslar med det som hobby men kommer att ha såsvårt att bestämma mig för bukett! Vill inte ha för stelt tror jag utan mer trädgårdsstuket om du förstår hur jag tänker. Vet i alla fall vilken florist jag ska anlita, får väl diskutera lite med honom.
    Vad har ni bockat av på listan? Vi har bara präst, kyrka och estlokal klart, och å datum förståss
  • Pumpkin

Åååh så tråkigt jag har ikväll!

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.