• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • AnneiLund

sajberpillan:
    Skönt att allt verkar vara bra. Jag kan knappt vänta tills att jag själv får sätta igång vår egen bebismaskin!!!! I juli 2008 .....då jä....

• AnneiLund

Gooooodmorgon på er alla!!!

Idag ska jag åka omkring och dela ut choklad till våra kunder, hoppas det blir en ask över....inte för att jag behöver den men ändå....

Vad hittar ni andra på då?

Tänk att jag inte ens har börjat med våra inbjudningskort än.....
    Ångest!!!

• Pärlplattan II

AnneiLund - Du kan behöva en när du har delat ut dem!!!! Jag hoppas du får en. Jag köpte en till min svägerska igår, hon ska få ett fotspapaket, så då tänkte jag att choklad är bra.. Nu funderar jag på om jag ska provsmaka själv..

• Pärlplattan II

Åh f'resten så blev det klart till slut, alla korten. Men jag säger eder: Aldrig mer cellofan! Åtminstone inte i icke-färdig form!

• AnneiLund

Pärlplattan II
    Ja jag kan behöva äta NU, nu har jag åkt land och rike rnt för att sprida lite julglädje....tänk vad ite choklad kan göra, folk blev jätteglada.
    Nu ska jag hem och mäta i vår nya lägenhet, så att man får plats med alla nya prylar.
    Så tysta alla har varit här idag!
    Ni har väll inte gått in i den berömda bröllopsväggen?

Kram

• Bellanote

märks att pumpkin har nytt jobb. hon är ju inte inne under dagen längre..

• Pumpkin

Äsch Jaja, ni förstår vad jag ville framföra

• Pumpkin

Och bara för det är ingen annan här

Drömde skitjobbiga drömmar i natt - det var dagen för bröllopet och jag var SÅ sen och allt gick åt skogen. Buketten som skulle vara rosa och vit levererades med beige/bruna vissna blommor, jag var sen till frissan och skulle därför bli sen till både fotografering och vigsel och ja... Allt blev bara helt galet. Vaknade upp andfådd, somnade om och drömde samma skit igen! Skrikandes

• Bellanote

pumpkin om man drömma rroliga drömmar som man vill drömma vidare på så går det aldrig att drömma samma igen, är la bora onda drömmar som det går med.

fick jul klapp från ett transport bolag iodag som kör för oss. en salta pingviner såna hårda karameller och små sprit falskor med choklad. ha ha as gulligt han vet att jag är galen i salta pingviner. men choklad spriten får nog mormor har ju inte köpt till henne..

pupkin ska till scania södertälje på besök den 8 jan. så ser lasse en tok tjej som yrar runt så det är lugnt bara lilla jag..

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.