Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
Vi har så många par som ska bjudas så det blir nog inte mer än 30 kort. Tack o lov...
Tänker fuska o printa texten dock. Har nog Sveriges slarvigaste handstil.
Vi har så många par som ska bjudas så det blir nog inte mer än 30 kort. Tack o lov...
Tänker fuska o printa texten dock. Har nog Sveriges slarvigaste handstil.
Så kan det gå när man har lyxig smak
Snyggt!
Gonatt . Måste slita mig jag med...
Mysigt!!
Grattis!! Snacka om att vara eftertraktad på arbetsmarknaden
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-12-11 15:52:51 följande:
Hallå där, tror nog inte du "har flyt" hörru. Ge dig själv lite cred, det finns en anledning till att du blir vald!!!!
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-12-11 22:17:05 följande:
Det är visserligen sant
Jag med.Eller snarare för mkt att tänka på för att ha tr¨åkigt men alldeles för trött för att göra annat än gå o lägga mig så då kan jag inte slita mig härifrån...
Haha, du kan få låna mina barn varav 1 ska ha Lucia på dagis imorgon kl.7.15. Jeezuz va tidigt. Sen ska jag jobba till 18 och direkt på julfest med jobbet halv sju. Jag o sambon är så grymt osynkade nu så vi glömme hälften av alla grejer vi ska ha med oss eller glömmer kvar hos folk. Hjälp! Jag vill ha hjärnan tillbaka, tack!
Nämen nu förstår jag inte, dom är jättesnälla och tysta och säger aldrig emot eller skriker. jag loooooovar .
Fast dom är väldigt söta nu när dom sover .
Är du nervös inför nya jobbet än då?
Det blir kul med omväxling .
Nå nu måste jag sova. Måste upp 5.15 om jag ska hinna med att piffa mig själv och packa ihop oss .
Gooooonaaaaattt!!! (med operatonläge )
Lycka till, Pumpkin!!!
Mitt lysande nyårsmotto snarare är:
"Jag har inga pengar". För om jag intalar mig själv det varje månad och sparar pengarna så går det till bröllopet istället.
Snitte: Jag hade blivit skitstörd också, jäkla taskig fantasi hon måste ha. Själv tycker jag det är roligare att komma på nåt eget i annat fall lovorda den som inspirerat mig.
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-01 22:02:35 följande:
En av anledningarna till att bröllop inte lockat min sambo. Livrädd för svensexan
Bien Venue, Syntethic .
Snitte: Tyvärr funkar det nog inte så bra praktiskt men jag ska göra mitt bästa
Snitte- 5/7-2008 skrev 2008-01-01 23:29:41 följande:
Klänningen är jättefin .
Vi har praktiskt taget samma åldersskillnad på våra barn .