Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
Näää men visst kan det bli lite sådär i ett långt förhållande! I början tänder man ju på allt... Räcker ju med att killen tittar på en. Så ÄR det ju inte efter ett tag...
Då krävs det mer för att man VERKLIGEN ska vilja och tända. visst man blir kåt när man väl är igång, men jag menar, man ska ju VILJA gå igång oxå!
jag tänder ju på en man som är lite krävande, som vet vad han vill ha, typ tar vad han vill ha (nu menar jag INTE mot tjejens vilja, för sånt är självklart vidrigt) men jag vill ha en man som lixom vet, vill och kan och som inte stoppar för nånting, så där har jag nog haft lite tur iallafall
Sen får han inte heller kräva FÖR mycket, det är en balansgång.
Men altlså jag kan lugnt säga att det som får mig att känna lust eller inte lust, är hur Daniel är till humöret, hur han är mot barnen, hur mkt han gör här hemma, hur han behandlar mig, hur mkt intresse han visar min person, vad jag gör, hur jag mår etc...
Så där i ligger min sexlust!
Kan nog lugnt erkänna att jag många ggr inte har NÅGON lust alls när han väl kommer o vill, men att lusten kommmer när han tagit på mig lite, men då är det ju enbart fysiskt (vilket oxå är trevligt ) men det finns ju inget bättre än att känna sig helt KÄR och nöjd och samtidigt kåt på den man är med!!!
Å andra sidan undrar jag hur många i LÅNGA förhållanden som ALLTID känner sig tända till 100% på alla plan VARJE gång de hamnar i sängen.
Försoningssex är gött så ni kanske ska se till att åka och storhandla snart igen...