Hedebris
aaaaahhh dåså Trodde du menade att du låst in henne i tio minuter och att hon grät hela tiden *asg*
Menade alltså INTE att "rätta" dig eller nåt sånt
Förlåt mig men jag skrattade ganska mkt när jag läste vad hon sa. Hon låter ganska lik min lilla Alice på 3,5 år ska du veta. Hon är såååååååååååå envis. Får du göra så säger man och det kan vara vad som helst (som nyligen när hon kletade ut buljongtärningar och hällde paprikapulver och kokosflingor i vår 20.000-kronors soffa och riktigt SMETADE in det, på morgonen medan vi sov) FÅÅÅÅR DU GÖR SÅ HÄR ALICE...
Tittar ner i golvet (Alice alltså), tittar sedan upp, snörper ihop munnen lite och nickar sedan med stort eftertryck...
SUUUUUCK...
Kan lova att jag INTE var pedagogisk då!!! Jag var helt vansinnig, helt galen av ilska.
Rita på väggen... FÅR DU GÖRA SÅ... Mmmmm visst! Vi målar över (har ju sålt lägenheten)... Hur lång tid tar det innan hon gör det igen??? Hmmmm typ ett dygn??? eller...
Grrrrrrrrrrrrrr...
Vi har sagt nu att vi målar inte över det förrän på fredag, dagen innan flyttlasset går, för det är inte lönt. Hon är en riktig buse, hon TESTAR allt och ändå är hon sååååå förståndig, så go, så snäll och sååååååååå smart! Hon fattar allt!
så vad är det då som gör att hon MÅSTE utmana ödet hela tiden *asg*
vissa barn är mer jobb än andra så är det bara.
Killarna skulle aldrig få för sig att göra nåt sånt!!!