Goddag alla bröllops/hästtokiga blivande brudar och fruar
Idag är det en vecka sedan jag började med GI och mina resultat ser ut som följer
vikten -1,6 kg (hade hoppats på mer men skylle på att jag har mens vilket gör mig lite vätskefylld
midja -2 cm
rumpa -3 cm
bröst +-0 cm
Har ju vägt mig varje morgon och i genomsnitt har jag gått ner 0,2 kg per dygn, rätt så häftigt att se faktiskt.
Har ju börjat röra mig mkt mer oxå coh anstränga kroppen så enligt min supervåg så har jag även ökat min muskelmassa med 0,4% så det är ju gött
Känner mig verkligen på G. Hoppas att jag inspirera någon som är där jag var för ett par veckor sen! Det är inte speciellt svårt med GI måste jag säga. Det svåra är väl att de första veckorna när man inte äter kolhydrater ALLS, att variera sig. Det blir mycket ägg och mkt blomkål och mkt kött lixom, haha...
Men det går att äta jättegott!
Ååååh om denna trend med 0,2 kg fortsätter... Tänk, då skulle jag om två månader väga 11,2 kg mindre än idag!!! Fattar ni!!!
Då skulle jag få lov att prova brudklänningar redan i februari!!! (vilket är mitt mål, haha)...
Köpte en topp, jättefin på kappahl i förrgår, som jag ska ha när sambons chef bjuder ut oss på middag den 8 dec och den satt jättefint (behövde bara hålla in magen LITE, wow )...
Åh så skönt detta känns...
Nu ska jag snart gå ohc möta en gammal klasskompis som ska hjälpa mig att ta tag i ett arbete som släpat efter mig sen vi tog examen, dryyyyygt. Sedan ska jag packa lite mer böcker, suck vilken tid det tar att packa ihop ett helt hem.
Vi ses ikväll hoppas jag
kramar
Anja