• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Anja 19 juli 2008

Pumpkin

är DUUU här

Sitter här med mina hembakade dinkelbullar med ost och en mega-latte. Mums...

Men jag känner mig så ensam

Sonen har fått en bunke popcorn och sitter bakom mig och tittar på film (en av de otaliga julklappsfilmerna ) så vi har det riktigt mysigt båda två

• Pumpkin

Nu är jag här! Min guru här på stället är äntligen tillbaka så han har hjälpt mig med lite grejer som släpat efter när han haft semester

Vilken hemsk morgon du haft Anja! Förstår att du är rosenrasande Skrikandes

Själv är jag bara supertrött, kan inte sova när jag ska upp och jobba

• Anja 19 juli 2008

Usch vad jobbigt Pumpkin... Är det för att det fortfarande är så nytt med jobbet, eller är det så alltid?

Hoppas att känslan går över snart ifall det bara är sån där "nervositet över nya jobbet-kan inte sova-känsla"

Vet ju själv hur vidrigt det är med nya jobb, usch...

• Anja 19 juli 2008

Suttit och kollat in dreambrides hemsida ännu mer... Alltså SHIT så snygga Tres Chic-klänningarna är! Det är helt otroligt... Både 2006, 2007 och 2008 års kollektioner. Jag dreglar!

Tror inte jag hittat någon annan design som jag gillar bättre! (förutom vissa av Lillys klänningar då )

• Anja 19 juli 2008

Så det blir nog att prova lite annat än enbart Lilly 3004. Vem vet, jag kanske inte alls kommer att gifta mig i den, haha...

Visst är det kul! Man stirrar sig ju ofta blind på nånting, som jag gjort med Lilly och sen provar man och det kanske inte alls är bra! (hemska tanke)...

tur då att jag ska till ett ställe där hon har så jä..la snygga alternativ. Nog måste NÅGON klänning se bra ut på! Det är ju just det man aldrig vet förrän man provat.

Det ska ju kännas rätt oxå. Klänningen måste ju kännas JAG!

• Pumpkin

Det här med att inte kunna sova har börjat nu, typ förra veckan. Antar att det har blivit så eftersom jag har känt att det inte känts 100% bra här och så har jag varit stressad över hur mycket som lagts på mina axlar osv. Jag kan vara hur trött som helst när jag lägger mig i sängen, men så fort jag lagt mig så sätter huvudet igång och maler och då drar magen igång och sen börjar hjärtat rusa. Hur lätt är det att somna då!? Hoppas det lugnar sig nu när min "guru" är tillbaka, honom känner jag i alla fall att jag kan lita på + att han ska lära mig lite nya saker den här veckan.

Ja, Tres Chic har riktigt snygga klänningar faktiskt, like them a lot!

• Pumpkin

Klart du ska prova andra klänningar också!

• Pumpkin

Tillbaka strax, ska bara äta en macka och dricka en kopp choklad!

• Anja 19 juli 2008

Usch ja, jag känner så väl igen det där... Varför har man sån prestationsångest som tjej? Tror faktiskt inte att killar känner på samma sätt. De uppfostras med känslan att de duger bara för att de ÄR, medan vi kvinnor ofta måste prestera för att känna att vi är bra, därav det sk duktighetssyndromet.

Måtte jag lyckas att inte göra så mot något av mina barn men ibland så är det inte lätt! Fast jag tror inte att jag gör någon skillnad rent könsmässigt, jag är nog sån mot alla isåfall (om jag nu är det alls).

• Anja 19 juli 2008

Har lagt in en bild på den ring jag troligen kommer att välja

Fattar ni hur mkt jag kommer att tjäna på det!!! haha...

Den ring jag från början skulle ha kostade 13.000 (är nere på 11.800 eller nåt såg jag nu så det är ju trots allt ett sjysst pris) men den jag har valt nu kostar ju löjliga:

4.300

DET kallar jag ett lyckat pris och det ÄR verkligen inte så att jag kompromissar med mig själv. Jag älskar den och det är verkligen den ring jag helst vill ha.

Trots att det är den variant av tunn alliansring med briljantslipade diamanter som har minst diamanter. Det finns med större diamanter men ärligt talat, jag tycker inte att de är lika snygga. Har provat i verkligheten och den m minst diamanter såg MYCKET vackrare ut och glittrade på ett mkt finare sätt.

Skumt va

Men MYCKET bra (för mig) hihi...

www.anjasbrollops.blogg.se

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.