• Pumpkin

Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

• Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Pumpkin

Jag tror att jag ska smälta ner dem och använda till min vigselring, men det beror på om jag kan hitta en guldsmed som kan lova att jag får tillbaka samma guld som jag lämnade in. Annars känns det ju lite B Fundersam

• Anja 19 juli 2008

DJ har aldrig varit på tapeten. Är ju det som Daniel har blankvägrat hela tiden. Han totalvägrar verkligen det!

Men DJ:s är lika dyra som band, iallafall när jag kollar i skåne

• Anja 19 juli 2008

Jag pratade ett tag om DJ in a box men jag VILL JU VERKLIGEN HA LIVE-underhållning... har velat det hela tiden, medan daniel vill fixa musiken själv, dvs sätta ihop alla våra favvo-låtar och ha en laptop med musikanläggning till, men jag VÄGRAR det.

Vi ska inte behöva hålla på och fixa med något själva under kvällen och om något pajjar så står man där lixom!!! NEEEEJ vrålar hela mitt inre...

Så liveband är enda alternativet fast ingen av oss egentligen gillar coverband. haha

Visst är det hopplöst

Fast jag har lyssnat på flera grupper nu som låter superbra! Tyvärr så har de priser från 15.000 upp till 40.000 och det känns mindre kul

• Pumpkin

Men hur tänker Daniel då måste jag fråga? Han vägrar DJ, men DJ in a box skulle funka? Egen spellista skulle funka, men inte DJ?

Knasboll!

• Anja 19 juli 2008

Jag jag vet... men det var ju enbart pga priset som han kunde tänka sig att gå med på DJ in a box. Han har inte mkt t övers för DJ:s och de höga priserna när han anser att han själv skulle göra en mkt bättre musikblandning gratis.

Förstår du hur jag menar... Jag argumenterade då att en DJ UNDERHÅLLER JU OXÅ men då fnös han bara och sa att den erfarenhet han har av DJ:s (vilken tyvärr är rätt stor ) så har ingen varit mkt av underhållare, utan mer bara spelat låtar lixom...

Jag vill ju ha någon som verkligen får IGÅNG folk, ser till att det dansas och att folk har kul... men det är svårt att veta vem som är sån, när man inte känner till någon

• Pumpkin

Då har vi konstaterat det - din blivande man är en knasboll! Räcka ut tungan

Men det är klart, om DJ'sen därnere är lika dyra som band så kan jag ju förstå.

• sommarbrud 080802

Anja: Jag kan kolla upp lite band åt dig. Pratade lite med en vän om de igår och de hade några vänner de kunde rekomendera. Vill du att jag pratar med honom och kollar upp vad de tar o liknande? Iaf kommer med förslag. Vart i Skåne bor ni?

• sommarbrud 080802

Kom på att jag glömde fråga vad ni tänkt er för prisklass ungefär?

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-01-07 11:50:33 följande:

Jag jag vet... men det var ju enbart pga priset som han kunde tänka sig att gå med på DJ in a box. Han har inte mkt t övers för DJ:s och de höga priserna när han anser att han själv skulle göra en mkt bättre musikblandning gratis. Förstår du hur jag menar... Jag argumenterade då att en DJ UNDERHÅLLER JU OXÅ men då fnös han bara och sa att den erfarenhet han har av DJ:s (vilken tyvärr är rätt stor ) så har ingen varit mkt av underhållare, utan mer bara spelat låtar lixom...Jag vill ju ha någon som verkligen får IGÅNG folk, ser till att det dansas och att folk har kul... men det är svårt att veta vem som är sån, när man inte känner till någon
Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.