28 juni 2008
blivande jag vet inte hur jag ska göra med häftet. ska ju ha planerings möte den 17 nov och då får jag reda på och besluta massor.
blivande jag vet inte hur jag ska göra med häftet. ska ju ha planerings möte den 17 nov och då får jag reda på och besluta massor.
sofia
vi ska med ha rosa och vitt fast silver med.
hi hi jo det kan man ju
tjejer vad har ni för ideer om era buketter? ?
jag vet exakt hur jag ska ha håret
fick svar på min ring vad den kan kosta att göra i helgen. vart glad för det är 3 stället jag frågar på och hittils vart det, det lägsta..
pratade med en dj i helgen och han ska ta 3500 om jag bokar han. sa att jag hör av mig till våren så jag vet med pengarna..
är en bekant kille han jobbade som det förr och nu har han det bara som extra.. så det är därför han är billig..
precis vid bröllopet har vi inte tänkt åka någonstans faktiskt ev kanske bara på en liten kryss till helsingfors så man har myset och avkopplingen efter.. ska ju önska oss pengar till resa och förhoppningsvis så kommer vi iväg till hösten eller våren efter vi vill åka karibien kryssning..
sofia lycka till
ringde handelsträdgården som ska göra våra blommor vad de ska ta. och för min bukett så tar han 500, 100 för tärnans och 25 för bröst blommorna.. blir ju jätte billigt ju.. sen så blommorna jag ska ta till dekorationen tar han 15 kr stycket men ska ju bara ha enstaka rosor så det blir ju inte så farligt det heller.. usch trodde det skulle bli mycket dyrare.. vart glad nu.
hanedlsträdgården jag ska till ligger mellan tranås och jönköping.. rosblad sosa såg jag i en bröllops affär i helgen ett paket för 25 kr de hade rosa ocg röda. alltså låtsas då men de var snygga. funderar på om jag ska in och köpa något paket..