Inlägg från: Bellanote |Visa alla inlägg
  • Bellanote

28 juni 2008

ja vem vill inte det.. ha ha fyller 25 i feb och barnslig som man är så önskar jag mig ett wii.. och då förlorar man kg när man lägger ner själen i tennisen.

• Bellanote

sofia nej vad ledsamt.

nilsa vad är det för en valp ni får hem?? alltså man kan ju ta lång promenader men man får ju inte gå så snabbt. man märker så väl på hunden när den börjar bli trött och då är det som sagt bara att plocka upp den. vi har en 8 mån här hemma och från det att hon var ca 5-6 mån började vi gå 30-60 min prom men dock tar vi inga raska promenader ännu. men det kommer väll hon har börjat löpa för första gången nu så nu börjar den lilla damen bli stor.

• Bellanote

sofia jag tycker det är godare med grönsaks dipp än med chips faktiskt så det tycker jag du kan gotta dig med

• Bellanote

sibbis har ett mönster hemma på en halterneck bröllops klänning. jätte vacker , mamma skulle med sy till mig först men sen så hittade jag ju en på rea så då vart det den.

blivande ska med handla utomlands typ tyskland eller polen. svärfar har redan köpt in en del till oss.

• Bellanote

blivande det vi har pratat om stämmer rätt så bra med det du har skrivit.. men blir nog baileys istället för dooleys.

• Bellanote

ronja välkommen. det kvittar nog egentligen hur långt man har kommit bara man har koll på situationen.

• Bellanote

blir slutet på feb början på mars som det blir iväg skickat. till de som bor närmast får personliga. är ju så dyrt med fri märken och så är man smålänning med

• Bellanote

jag hinner nog köra ut en del av mina innan bläckpatronen tar slut men det börjar närma sig.. suck*

• Bellanote

nej i slutet kanske det blir samma med buffe som med 3 rätters .. men det är ju stor skillnad när man kollar catering priser på buffe och 3 rätters brukar skilja en hundring ca..

vi kommer ju lindrigt undan med buffen. betalar bara 69 per pers och det blir grekiskt..

• Bellanote

ja våran personal kommer inte kosta något då mammas vänninor ska hjälpa till. två är självutvalda sen ska jag nog fråga någon mer..

• Bellanote

bruden jätte fina inbjudnings kort.

anneilund har med bild på våra inbjudnings kort men brudens kort ser mycket enklare ut att göra jag har mer knep och knåp och pyssel och lim.

• Bellanote

korsetten som är på bilden ärjag som har på mig det ser du på blemmerna i ansiktet osminkad som man är

jo det blir någon sådan frisyr får se hur det blir om det vill växa så pass tills dess. klänningen hänger redan hemma i garderoben.

• Bellanote

jag provade en 4-5 klänningar men hade kollat runt en hel del innan på nätet och det var en sån jag hade spanat på så det var perfekt..

hörni tjejer kuvert till mina kort. billig sida eller billigt sätt de är 14,5*14,5..

• Bellanote

Vi satte sist april så ungefär samma. det var någons blivande man här inne som var samrt och kom på det att sätter man i början så tänker man att ja då svarar vi i maj och kommer på det typ 5 så då blir det senare för man tänker fel. men sätter man sista april så är de mer medvetna.

• Bellanote

för hade man ju sina föräldrar som värd par för att det var just de som betalade kalaset så de hade koll. alltså dem som tog emot ibjudningarna.

själv har jag så att det både är mamma och jag som är OSA för det är ju inte så att det är mina föräldrar som betalar även om jag vill det

nilsa toppen att du vart nöjd..

• Bellanote

vi ska ha en av mina vänner som älskar att göra drinkar det är det bästa hon vet så det vart henne.. henens gubbe får hjälpa henne med..

• Bellanote

Vi ska ta 10 kr i baren rätt av .. detta står med i info bldet som är bifogat med inbjudningarna..

• Bellanote

tror nog att det annars kan bli så där att de tar någon där och någon där och dricker halvt om man får ta själv men har man en i baren så håller man sig nog lite ialla fall.

• Bellanote

ja jag gjorde ju framsidan till kyrkan i helgen och mer kan jag inte göra för hur hela gudstjänsten går till läggs upp ca 3-4 veckor innan bröllopet och vilka låtar och så vi vill ha. suck suck men det går nog snabbt att lägga in det sen för jag har ju en mall nu..

Svar på tråden 28 juni 2008