Inlägg från: Sofia08 |Visa alla inlägg
  • Sofia08

28 juni 2008

Tack!
    Jo, vi hade också först tänkt att åka någonstans långt bort på till vintern eller liknande. Då skulle man ju kunna önska sig resecheckar i bröllopspresent. Men sen skulle jag tycka att det var mysigt att åka direkt också. När man är alldeles nygift och kär! Jaaa, vi får väl se hur man gör. Hur långt pengarna räcker och så.

• Sofia08

BlivandefruJohansson: Kontakta floristen och fråga efter blomblad. De kanske kan fixa det till dig genom att ta gamla rosor som de ändå inte kan sälja?? Eller varför inte fråga nån torgförsäljare? Själv tänkte jag nog inhandla rosorna på Hötorget. Billigt och bra. Iofs ett jäääkla jobb att blada av dem, men det kan det vara värt!

• Sofia08

Förresten så klarade jag inte min tenta!!! Snyft!!

• Sofia08

Vi ska också vara i en bygdegård. Man får piffa till lite, så blir det mysigt!!

MJ 2008: lycka till på fredag!
    Ja, lite irri med tentan, men det går ju fler tåg..
    Jag har tenta på tisdag nästa vecka OCH på lördag nästa vecka!! (helt sjukt!!) Den jag gjorde igår var iofs en omtenta. Jag läser psykologi, och behöver väl knappast nämna att vi har sjukt mycket att göra!!???
    Järvedsullis: grymt att kunna jobba heltid och skriva samtidigt. Det hade jag aldrig klarat! Kämpa på!!

• Sofia08

järvedsullis: Ha,ha!! Fyyy fasen. Vet du att jag har suttit och kämpat med SPSS hela dagen!!! Komiskt att du just nämnde det. Ingen höjdare. Vi har en inlämningsuppgift om just att kunna behärska det programmet som ska lämnas in på måndag. Vad undrar du? Uppsats i två år låter tungt. Förstår verkligen om du vill bli klar nu.

• Sofia08

MJ 2008: åh. lycka till!!! Det kommer att gå jättebra! Snart ett halvår kvar bara för er!! Hehhehe- Inte alls stressande va? Lycka till igen!

• Sofia08

Jag har äntligen bestämt hur våra kort ska se ut. Tänkte inhandla materialet snart. Vi måste bara fastställa gästlistan först. Vi kommer att bjuda på drickat till maten. Sen kommer vi sälja dricka till självkostnadspris efteråt. Egentligen inte för att "tjäna nåt" utan mest för att slippa allt spill. Är det gratis blir det lättare att det står halvfulla glas och burkar överallt. Så det är mest en praktisk sak.Det är inte meningen att man ska vända på varje öre, då kan man lika gärna låta gästerna betala 10-20 kronor. Jag kan inte tänka mig att det skulle vara någon som skulle höja på ögonbrynet för det.

• Sofia08

Åh, det låter jättefint med geléhjärtan!! *mums* Idag har jag varit och köpt det mesta till våra inbjudningskort!! Sen har vi äntligen bestämt vem vi ska ha som fotograf också! Annars har det varit ganska lugnt..

• Sofia08

Järvedsullis: Åh, vad skönt att uppsatsen börjar bli klar!! Hade du någon hjälp av det jag skickade?

• Sofia08

Ikväll ska jag och min blivande man ha "bröllopsmöte"!! *skratt* Det är inte så lätt att få hans intresse eller engagemang, och jag vill ju att vi ska bestämma, (iallafall vissa), saker tillsammans Så nu har jag tjatat på honom att vi ska sätta oss ner och prata igenom och bestämma lite. Får väl se hur det går..haha.
    Jag är också sugen på att göra en bröllopsdukning snart. Har inte alls bestämt hur våra bord ska se ut..måste börja fundera på det.

Svar på tråden 28 juni 2008