• charmed

serenity har bytt nick!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu heter jag inte Serenity längre utan lillsessan så ni alla vet

kram på er och bu för bt som tvingade mig byta nick när är fel ute!!!!! blääää,för er

• Svar på tråden serenity har bytt nick!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Tuss78

Hahahaha!!!!

erkänn att det var VI som fick dig att byta nick till Sessan!

ERKÄNN!!!!

• charmed

JAAAAAAAAAAAA!!! jag erkänner

sessan var upptaget så det fick bli LILLsessan

Tuss78 skrev 2007-10-12 19:13:04 följande:
    Hahahaha!!!!erkänn att det var VI som fick dig att byta nick till Sessan!ERKÄNN!!!!
  • DetOrdnarSig

Jag håller med grabbara, det var väldigt dåligt att ditt riktiga namn numer står i en del av trådarna. Sa BT att det skulle hända?
    Många av oss här vill ju hålla oss lite anonyma tills vi gått ut med nyheten och då är det ju ganska förödande om riktiga namn kommer ut,

• charmed

Ja dom skrev att mitt nick inte var tillåtet och dom skulle byta till mitt riktga namn

DetOrdnarSig skrev 2007-10-12 19:32:29 följande:
    Jag håller med grabbara, det var väldigt dåligt att ditt riktiga namn numer står i en del av trådarna. Sa BT att det skulle hända?Många av oss här vill ju hålla oss lite anonyma tills vi gått ut med nyheten och då är det ju ganska förödande om riktiga namn kommer ut,
  • DetOrdnarSig

Usch, det tycker jag är lite fult. Du har väl startat din firma efter du registrerats på BT? Jag tycker att de kunde sköta det lite snyggare, t.ex. låta dig ange ett nytt nick och lägga in det på alla gamla inlägg.

• charmed

Ja alltså mitt företag är bara två veckor gammal och jag har varit på bt sen april i år

DetOrdnarSig skrev 2007-10-12 19:47:14 följande:
    Usch, det tycker jag är lite fult. Du har väl startat din firma efter du registrerats på BT? Jag tycker att de kunde sköta det lite snyggare, t.ex. låta dig ange ett nytt nick och lägga in det på alla gamla inlägg.
  • Liinda_e

jag tycker iaf att det var bra

• valkyriana

Men det stod att du var avreggad... Ok, jag skrev precis ett inlägg att jag sakande dig!
    *förvirrad*
    Men du är kvar! Kul!

• Peters Fridelina

LillSessan, det är också ett fint nick! (Försöker med lite uppmuntran) Och du är vår lilla sessa, eller hur? Vad hade
    BT varit utan dig? Du har alltid något klokt, rart eller
    kul på lur, och DET gillar jag! You go girl!!!

Svar på tråden serenity har bytt nick!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!