serenity har bytt nick!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu heter jag inte Serenity längre utan lillsessan så ni alla vet
kram på er och bu för bt som tvingade mig byta nick när är fel ute!!!!! blääää,för er
Nu heter jag inte Serenity längre utan lillsessan så ni alla vet
kram på er och bu för bt som tvingade mig byta nick när är fel ute!!!!! blääää,för er
Hahahaha!!!!
erkänn att det var VI som fick dig att byta nick till Sessan!
ERKÄNN!!!!
Hittad!!
JAAAAAAAAAAAA!!! jag erkänner
sessan var upptaget så det fick bli LILLsessan
Jag håller med grabbara, det var väldigt dåligt att ditt riktiga namn numer står i en del av trådarna. Sa BT att det skulle hända?
Många av oss här vill ju hålla oss lite anonyma tills vi gått ut med nyheten och då är det ju ganska förödande om riktiga namn kommer ut,
Ja dom skrev att mitt nick inte var tillåtet och dom skulle byta till mitt riktga namn
Usch, det tycker jag är lite fult. Du har väl startat din firma efter du registrerats på BT? Jag tycker att de kunde sköta det lite snyggare, t.ex. låta dig ange ett nytt nick och lägga in det på alla gamla inlägg.
Ja alltså mitt företag är bara två veckor gammal och jag har varit på bt sen april i år
jag tycker iaf att det var bra
Men det stod att du var avreggad... Ok, jag skrev precis ett inlägg att jag sakande dig!
*förvirrad*
Men du är kvar! Kul!
LillSessan, det är också ett fint nick! (Försöker med lite uppmuntran) Och du är vår lilla sessa, eller hur? Vad hade
BT varit utan dig? Du har alltid något klokt, rart eller
kul på lur, och DET gillar jag! You go girl!!!