Inlägg från: Mrs Van Derkamp |Visa alla inlägg
  • Mrs Van Derkamp

Vad prioterar ni?

Hej!
    Jag är lite nyfiken på vad ni prioriterar mest inom budgeten?Själv prioriterar jag proffsfotograf,helst från the champagne group(Jenny Hammar el Brigitte Grenfeldt) samt festlokalen(slott/herrgård/hotell med fint läge vid vattnet och god mat och super service.Det är absolut viktigast för mej.Vad är viktiast för er?

• Svar på tråden Vad prioterar ni?
  • Mrs Van Derkamp

Hej!
    Nej det måste man verkligen inte...Alla har ju olika budgetar och prioteringar...Finns ju många andra duktiga fotografer som är proffs och inte tillhör the champagne group.Och så finns det ju fina nya fräscha bygdegårdar med vacker miljö som man kan dekorera fint med blommor,levande ljus och stolsöverdrag t.ex...Det var nog bara ett exempel ifrån min sida.Jag drömmer helst om en vacker festlokal som herrgård/slott eller hotell där folk kan övernatta och proffsofotograf från the champagne group.Det är vad jag helst vill ha.Men man måste ju se till vad man själv har för ekonomi så antar att det blir fest i bygdegård i närheten av där jag bor när jag gifter mej,men en lokal proffsfotograf som är med hela dagen som tar life-style bilder vill jag absolut ha!

• Mrs Van Derkamp

Jag gör absolut inte reklam!Jag älskar bara deras foton!

• Mrs Van Derkamp

Nyfiken fråga:
    Verkar vara många som prioterar fotografen.Vad har ni för fotograf och vad kostar han/hon?

• Mrs Van Derkamp

September22:
    Vilken snygg hemsida ni hade!Lila är min favoritfärg!Jätte vackert brudfölje oxå!

• Mrs Van Derkamp

Hehe,fröken figo!Det gör ingenting!Bara roligt att höra!

Svar på tråden Vad prioterar ni?