• Mrs Van Derkamp

Vad prioterar ni?

Hej!
    Jag är lite nyfiken på vad ni prioriterar mest inom budgeten?Själv prioriterar jag proffsfotograf,helst från the champagne group(Jenny Hammar el Brigitte Grenfeldt) samt festlokalen(slott/herrgård/hotell med fint läge vid vattnet och god mat och super service.Det är absolut viktigast för mej.Vad är viktiast för er?

• Svar på tråden Vad prioterar ni?
  • Blivande fru Coxxby

Festen i helhet, att det blir en dag att minnas för samtliga och inte bara för mig och min m2b.

• snart vi två

Bröllopsresan, för det är våra minnen som är viktigast inte att alla andra ska få ha en massa minnen med våra pengar.

• glad o go

Mat och vin och musik! vi vill att alla ska njuta och ha en riktigt bra fest. Och jag tror att miljön är viktig men att kvaliteten på mat, vin och musik avgör om folk verkligen njuter av kvällen.

• Pumpkin

1. Festen - lokal, mat, dryck och underhållning
    2. Bröllopsresan
    3. Fotograf

Måste bara få fråga - måste man välja en fotograf från The Champagne Group och ha festen på slott/herrgård/hotell för att det ska räknas som att man prioriterar dessa poster? Eller var det bara ett exempel på vad du väljer/kommer att välja?
    Anledningen att jag frågar är för att jag såg ett inlägg om tråkiga bygdegårdar som du skrev, så jag blev lite nyfiken

• Mrs Van Derkamp

Hej!
    Nej det måste man verkligen inte...Alla har ju olika budgetar och prioteringar...Finns ju många andra duktiga fotografer som är proffs och inte tillhör the champagne group.Och så finns det ju fina nya fräscha bygdegårdar med vacker miljö som man kan dekorera fint med blommor,levande ljus och stolsöverdrag t.ex...Det var nog bara ett exempel ifrån min sida.Jag drömmer helst om en vacker festlokal som herrgård/slott eller hotell där folk kan övernatta och proffsofotograf från the champagne group.Det är vad jag helst vill ha.Men man måste ju se till vad man själv har för ekonomi så antar att det blir fest i bygdegård i närheten av där jag bor när jag gifter mej,men en lokal proffsfotograf som är med hela dagen som tar life-style bilder vill jag absolut ha!

• pallasathena

Du måste verkligen gilla the champagne group eftersom du gör reklam för dem på flera ställen här. Det börjar dock kännas lite skumt nu...

• blivandefrularsed

Vi lägger mest pengar på bröllopsresan, så jag antar att vi prioriterar den mest vad gäller ekonomin....sen är festen viktigast, att det är ett mysigt ställe och tre-rätters. Sen kommer jag nog (när det gäller mig själv) prioritera klänningen mest, behöver tex inte ha dyra underkläder eller skor, men vill gärna ha den perfekta klänningen! Hoppas bara att den inte överskrider budgeten.... =)

• Mrs Van Derkamp

Jag gör absolut inte reklam!Jag älskar bara deras foton!

• Hofsan

1. Festen med mat o fri dricka
    2. Fotograf hela dagen
    3. Resan
    4. Ringen

• Bella30

1. Ringarna
    2. Bröllopsmiddagen/festen
    3. Fotograf hela dagen

Svar på tråden Vad prioterar ni?