• Mrs Van Derkamp

Vad prioterar ni?

Hej!
    Jag är lite nyfiken på vad ni prioriterar mest inom budgeten?Själv prioriterar jag proffsfotograf,helst från the champagne group(Jenny Hammar el Brigitte Grenfeldt) samt festlokalen(slott/herrgård/hotell med fint läge vid vattnet och god mat och super service.Det är absolut viktigast för mej.Vad är viktiast för er?

• Svar på tråden Vad prioterar ni?
  • Novemberbrud2007

1. Minnen från en underbar dag & resa bara vi 2
    2. Ringen
    3. Fina fotografier

• Mrs Van Derkamp

Nyfiken fråga:
    Verkar vara många som prioterar fotografen.Vad har ni för fotograf och vad kostar han/hon?

• jojo matte

resan och maten får jag väl säga då allt annat visat sej vara lättare att hitta för lägre priser än vi räknat med från början.. :)

• september22

1. God mat och dryck, samt erfaren serveringspersonal.
    2. Festlokal vid vattnet.
    3. Bra fotograf.

Vi hade Fotograf Sussi och betalade 4.500kr för ca. en timmes foto, inkl. cd-skiva med lågupplösta bilder och 10st bilder 13x18cm.

• Bella30

Mrs Van Derkamp skrev 2007-10-14 17:19:46 följande:

Nyfiken fråga:Verkar vara många som prioterar fotografen.Vad har ni för fotograf och vad kostar han/hon?
    Våran fotograf kommer att kosta ca 15´.
  • Pumpkin

Förlåt att jag går lite OT nu, men vi ska också ha Fotograf Sussi! Var ni nöjda med henne?

september22 skrev 2007-10-14 17:35:40 följande:
    1. God mat och dryck, samt erfaren serveringspersonal.2. Festlokal vid vattnet.3. Bra fotograf.Vi hade Fotograf Sussi och betalade 4.500kr för ca. en timmes foto, inkl. cd-skiva med lågupplösta bilder och 10st bilder 13x18cm.
  • Mrs Van Derkamp

September22:
    Vilken snygg hemsida ni hade!Lila är min favoritfärg!Jätte vackert brudfölje oxå!

• Diamonds are a girls best friend

Prioriterar ringarna eftersom de blir med hela livet, likaså korten eftersom de är minnen, sen har ja inte funderat så himla mycket. Men klänningen känns ju oxå viktig, man vill inte ångra den direkt och som alla säger en toppenfest, men behöver ingen herrgård utan vi har en fin lokal som vi dekorerar lite, känner att vi vill ha lite pengar kvar till framtiden också och inte spendera allt på en dag.

• Diamonds are a girls best friend

Ingen idé att sätta prio på bröllopsresa då min fästman är rädd för att flyga så får vara glad om jag får med honom överhuvudtaget :(

Svar på tråden Vad prioterar ni?