några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Klart hon kommer förstå men är mer ledsen över det i nuläget tror jag. Min mamma o blivande svärmor vill bo nära oss men vi kommer nog gå emot dom båda o följa ett helt annat håll var vi får jobb o.s.v.
Stvar je u tome, han pratar ju inte svenska. Jag pratar nästan flytande och det skulle bli lättare för mig än honom. Vi har inga släktingar i Sverige och min pappa bor i Usa.
då är det ju självklart att du ska flytta.... om han har släkt och så där och du har ingen annan än din mamma här, är din mamma så angelägen om att ha dig nära sig så får hon väl följa med....
håller med, hon får flytta med dej.
Kad bih bilo tako lako. Hon vill inte. Men jag tror nog att hon kommer att tänka på saken när barnbarnen kommer och så..
O jaaa klarthon kommer. Hur stort bröllop ska ni ha?
Ganska stort, runt 400 pers om inte mer. Vi har jättemycket släktingar där nere o så. Jag är väldigt inne på dekoration och vill att det ska se fint ut men för honom är det skitsamma. Något jag såg på en hemsida var små chokladpraliner där man hade skrivit brudens första bokstav i namnet med glassyr och lika så för honom. Det blev typ flera små chokladpraliner i en skål där det tex. stod A för Anel och D för diana, jättegulligt. :(
ja jag ska också ha så mkt gäster.....vad roligt att din blivande heter Anel....min syster heter Anela och jag Amela...hihi
Hehe, aww. Amela heter min kusin som gifte sig i somras ;)
hehhehe...heter du Diana eller Dijana???