• dankar

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

Ooooja , jag kommer att trampa honom på foten absolut.Bra ide.
    En annan rolig grej är det här med att stjäla brudens sko.

• dankar

Hos oss är det så att Dever skall vara rädd om skorna. Får någon tag på en sko får Dever betala vederbörande för att bruden skall få tillbaka den.Iblan kan det bli väldiga diskussioner om pengasumman.

Har ej köpt klänning ännu, men vet ungefär,enkel axelbandslös i spets sjöjungfrumodell.Ivory med olivgrönt sidenband i midjan.

• dankar

Ja, det här med att bruden skall lyfta upp ett spädbarn tre gånger i luften(pojke), och sen skall han få en väska runt halsen som innehåller en penna och en nöt. Detta för att första barnet skall bli pojke, duktig i skolan(pennan)och frisk(nöten).

• dankar

Det är olika från ställe till ställ. Jag är inte så bra på vilka våra traditioner är , vi kommer från Belgrad där det inte förekommer så många traditioner.
    Var kommer ni ifrån??

• dankar

Usch, jag vet inte ännu! Med tanke på att vi själv står för bröllopet så ligger vi lite lågt. Vi kommer att önska oss pengar i present eller resecheckar, vi får se utifrån det. Sen är det så här att vi har en son, eller rättare sagt, jag har en son som jag inte vill vara borta ifrån mer än en vecka.Ev åker vi själva på en weekend eller 1 v resa för att senare åka iväg på en längre resa tillsammans med sonen. låter säkert invecklat.
    Ni då var palnerar ni att åka??

• dankar

Håller med dig med om att slösa bort för mycket pengar. Skulle kunna tänka mig Brasilien, Thailand, Mexico och även det du nämnt. Skulle kunna tänka mig att åka till franska rivieran vi två bara, men det är dyrt.
    Det kanske låter dumt, men hur gammal är du ??

• dankar

Jag är gammmmmmmal, fy så hemsk. 34år. Vi har varit ihop i 6 år.

Jag har hört att Brasilien inte skall vara så himla dyrt och där ska va mycket fint, men jag vet inte.

Jag måste gå och lägga mig nu,ska upp och jobba idag ,hehe.
    Hoppas i hör igen imorgon kanske. Sov gott.

• dankar

Tack själv, vi hörs Laku noc i lepo spavaj.

• dankar

Tjenare, är fortfarande på jobbet och hade lite tid över så jag gick in här.
    Har du shoppat mycket på Väla Tajci78??

• dankar

Du har så rätt misslovely, jag är helt slut jag också.
    Kul att handla leksaker till en flicka tajci, vi har bara pojkar i min familj.

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??