• dankar

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

Melis skall också köpa klocka till min blivande. Vilken har du tänkt att köpa??

• dankar

Tjenare MissLovely, ja det var ett tag sen sist klocka blir det ja, ska du ge något??

• dankar

Det låter intressant med tatuering

• dankar

Menad inget illa Emmelie, men jag har erfarenheten. Du skall inte ha panik över klänningen det löser sig du har tid..

• dankar

misslovely, den tatuering som Emmelie har gjort kan ju vara en del i morgongåva, tror säkert att det skulle uppskattas

• dankar

Jag har en tatuering och det gjorde inte speciellt ont, stack till litegrann bara. Nu har jag den på skulderbladet, det kanske känns lite mer på litr intimare områden. Baken kanske kan vara något.....

• dankar

Man kan definitivt ge vadförnått som helst i morgongåva tycker jag iallafall

• dankar

För mig känndes det som typ myggbett, kanske lite mer, men huden blir så bortdomnad efter en stund och då känner man kmappt någonting. Jag gjorde det på tatoo(jag tror det heter så) vid stattena tvärs över Karl-Eriks trafikskola

• dankar

Okej Emmelie, jag trodde faktiskt också att det gör minder ont för att man har ju lite mer `´hull`´.Tänk så fel man kan ha

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??