• Melis

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

hehhe.....då vet vi vad du gör imorgon om du inte kommer online...hiihihi...

Dankar, var jobbar din man som kock? Ser bekant ut...

• Melis

visste att jag hade sett honom nånstans...min kompis jobbade på Marina tills nyligen som receptionist, hon fick jobb på Hilton i Sthlm, desstutom finns de en annan kille som går min utbildning som jobbar i restaurangen. Nice! Jag läser Service Management med hotell och restauranginriktning så man känner många i den branschen...kul

• Melis

Jag tog min kandidatexamen i service management nu i somras, men nu till sommaren tar jag magisterexamen och så får jag kandidatexamen i ekonomi så jag blir civilekonom också.... ska han öppna eget så är Två bröder till salu...hehehh

• Melis

ja, det gör de, allt ingår i priset...skönt som fan

• Melis

jaha....

Ja tjejer nu ska jag gå och lägga mig, ska upp snart hehhe ni får ha det så bra och skriv inte för mycket nu så att det blir alldeles för svårt för mig att hänga på imorgon...

God natt på er!

• Melis

Man kan beställa en massa från kroatien som är billigare än här i Sverige....jag funderade ett tag på att beställa inbjudningskort från kroatien, de skickar till Sverige. Sen vet jag att man kan köpa alla märkesklänningar i Zagreb som här i sverige, så som pronovias, Maggie Sottero, Lasposa etc. Dessutom kan man beställa kitice och sådant....

• Melis

jag ska göra egna...funderade på att beställa men då jag ska ha flera varianter av text så blev det ganska komplicerat...så jag ska låta trycka dem här på ett tryckeri och sen ska jag dekorera dem själv...hade jag varit i Bosnien detta året så hade jag kanske köpte dem där och låtit trycka här....

• Melis

så här...mina kommer vara i storleken av halva A4 papper, så utav ett papper får man två inbjudningar. Det halva pappret ska vikas så det blir ett kort, på framsidan blir det en vattenstämpel med två vigselringar, våra namn i fin stil och datumet för bröllopet, inuti blir det naturligtvis text. Pappret är typ ivory med guldstänk, lite diskret. Sen ska jag ha ett halvtransaprent papper(som har guldhjärta på) runt om det pappret är texten. Sedan ska jag ha ett sidenband som är knutet runt längst med längden, typ där kortet är vikt...hoppas du förstår...

• Melis

japp...jag räknar att jag får betala mellan 1500 och 1600 för ALLT, dvs 180 inbjudningar! Ska hämta det transparenta pappret och sidenbandet under veckan...tryckeriet ska jag besöka nästa vecka för att kontrollera att det är som jag vill så att de kan skriva ut provexemplar.

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??