• Melis

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

ja så brukar det vara...själv pratar jag en blandning mellan kroatiska och bosniska..heheh men det är bra att kolla upp vad man brukar skriva för själv har jag ingen aning...heheh

• Melis

hej hej alla....

jag ska ju ha lite olika variater på texter för att vi ska ha inbjudningar till både förfesten och huvudfesten...till slut blev det 5 varianter, 4 på bosniska och 1 på svenska...sammanlagt ska jag ha 180 st men jag hittade texten på internet, de flesta ha lite alternativ som man kan välja så jag kombinerade vissa på det skulle passa oss

• Melis

så här är det.... vi ska både ha förfest(hos mig) och sedan huvudfesten på en restaurang....så jag var tvungen att ha en inbjudan till våra gäster som ska bara komma på förfesten, och sedan en annan för de som ska komma på förfesten och följa emd svatove vidare. Sen har ju han folk som ska komma med svatove och hämta mig och sen följa med till festen sen finns det de som bara ska komma till festen där...sen naturligtvis en på svenska...blev du nåt klockare på det??? hehehh vet att det är komplicerat men fanns ingen annan utväg...

• Melis

om du vill så kan jag maila dej dem jag skrev....så slipper jag skriva här...

• Melis

nu har jag skickat det....vi var hos mina föräldrar denna helgen..nu på torsdag åker jag till honom sen ska vi till jönköpingpå fredagen och sen åker till stockholm över helgen....

Vad gör du då? gjort nåt roligt??

• Melis

han ska döma lite....jag har en nära vännina där så nu har jag och min blivande blivit riktigt bra vänner som par med henne och hennes pojkvän...så vi ska äta lite middag på lördagen sen ska jag shoppa lite med henne medan min älskade dömer...

Ibland kan det gå tr veckor men nu på sistonde har det blvit varje helg och kommer nog vara så fram till jul då vi varje helg har något planerat....

• Melis

jo då är det jobbigt som fan men så är det liksom...

Vi har pratat om nyår, de senaste åren har vi varit i hbg men nu vet vi inte...kanske bara sitter hemma och myser....känns mest aktuellt. Du då?

• Melis

heheh tack så mycket....ja, ville att de skulle vara enkla men ändå innehålla info liksom....hoppas det gav dej några ideér. själv kombinerade jag lite olika från nätet

• Melis

hej hej...jag är här för en stund....

Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??