Inlägg från: MissLovely |Visa alla inlägg
  • MissLovely

några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??

Vad kommer ni ha för traditioner?

Brudar kan ni nått bra recept på någon "vår" god tårta eller kaka?? (förutom baklava o det vanligare hehe)

• MissLovely

Hehe melis så kan det gå här på BT

• MissLovely

Hahaha så sant.

Har du nått bra recept

• MissLovely

Hehe kan förstå det. Jag är suger på att lära mig något nytt, till nyår som man säkert kan ha påbröllopet sen med

Något nytt i planeringen?

• MissLovely

Du får ta en mysig kväll. Laga nått gott tänd massor med ljus och bara kolla på tv ikväll

Skönt att det mesta är fixat med bröllopet. Nu kan ni ta det lungt.

• MissLovely

Melis vilken slump, jag åt själv cupavce idag min favorit kaka hehe.

Didaa: Jag ska nog inte ta slöja, men tiara blir det. Känns lite jobbigt med slöja eftersom jag vill ha utsläppt lockigt hår. Hur har du tänk dig ditt hår?

• MissLovely

Jag tycker med att den är fin Sparad i mina favoriter. Till den kan jag tänka mig att en slöja skulle passa, ingen stor grej utan en rak mellanlång slöja.

Men det beror verkligen på smaken

Har du tänkt dig nått annat i håret?

• MissLovely

Vet inte hur det är för er andra?? men jag har svårt att välja saker. Jag vill ha både rosa och rött som färgtema (mej ej tillsammans), vill ha både uppsatta och utsläppt hår, vill ha både vanlig vals och någon cool.

Är det bara jag som inte kan bestämma saker??

• MissLovely
    Tajci78 skrev 2007-11-20 20:21:52 följande:
    Jag hade också svårt att bestämma mig tillslut kom jag fram till att det är bra att ha flera bröllop med samma person för då får man allt :)
    Hehehe såå sant.

Vad skönt melis att slippa sånt. Jag får väl nästan lotta om saker känner jag hahaha.
  • MissLovely
    Melis skrev 2007-11-20 21:06:13 följande:
    du kanske kan låta din blivande bestämma, killar brukar vara snabba på att bestämma sig
    Haha jo det brukar dom, men tyvärr så vill min älskling att jag ska välja o få mitt drömbröllop

Skönt att man har sina mammor
Svar på tråden några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??