några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
Hehehe har du några bra som man känner till. Finns många men alla handlar om att ens ex gifter sig hahaha
Hehehe har du några bra som man känner till. Finns många men alla handlar om att ens ex gifter sig hahaha
Hahahaha aa verkligen, känns inte som att man vill ha nån sån låt direkt hehe
Våra musiker borde verkligen skriva lite mer låtar om lycklig kärlek haha.
Hehehe Nattii Nattii Tajcii!!
Oj brudar alla är vi upptagna o Tajcii sjuk. Hoppas du blir frisk snart o att allt blir lungt för oss hehe.
Något nytt hos er??
Hoppas allt är bra
Jättefinaa Melis
Är ni nöjdaaa??
Meliiis va kul att ni är nöjda nu är det bara o få dom färdiga o sen skicka ut dom.
GBG brud 08: jättefin men personligen så hade jag gjort den röda rosetten lite mindre om det gick.
Vad kul men måste varit mycket jobb med. Nu får du koppla av lite istället hehe. Beställt korten?
Didaa hur går det med planeringen?
Ooo va gott?
Vad tror ni det blir? Princess eller mousse (eller hur det stavas hehe) ??
Ja vill me smaka tårta
Ja för oss är det stilla nu ett tag, men snart så sätter det fart igen nog. Spanar efter klänningar som en galning på internet och frisyrer, tycker det är svårt att hitta någon som jag föreställer mig.
Ni har inte mycket kvar nu??
Är det en festklänning då eller? Hur ska du ha håret och sminkningen?
Svårt att beskriva. Vill ha en som är ganska öppen i ryggen, och sen i champangefärg. Mycket strass men samtidigt en väldigt elegnat och vacker klänning. Förr var jag mer säker på hur den skulle se ut, men nu vill jag att den ska se unik ut. Hehe mycket krav.