några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Vad roligt. Men ni är i bra ålder med hehe.
Samma gäller här, och allt är på sin plats. Jag älskar hans familj o han min o dom varandra o oss. Så det kan inte bli bättre.
Men tiden går så snabbt
vi träffades när jag var 16år -94 så vi har varit tillsammans i 13 år. Vi hade en tuff period när han gjorde lumpen i serbien då sågs vi inte på 10 månader och det var jobbigt men det gick snabbt ändå.
Jag har en vacker sång i huvudet men jag kommer inte ihåg namnet och inte texten heller men skulle jag komma på den så säger jag till
heheh...ni är så roliga...jag och min pojkvän bor 25 mil ifrån varandra och har gjort så från första början. Men snart så....10 månader kvar
Oooooj, och jag som tycker att 3 år är mycket. Grattiiiis!!
Gör det
ja vi träffas ungefär varannan vecka och då blir det flera dagar i taget...men tiden går fort så...
Jo kan tänka mig. Vet när jag var i Bosnien en hel månad men inte han. Då var det kris kan jag säga hehe.
hehhe..jag åkte till kroatien förra året och var där en månad innan han kom och vi åkte till bih....så då kan du tro att jag inte åkte detta året...hehhe
Hahahaha Jo jag vet. Vi har med sagt första och sista gången.
Melis hur förlovade ni er? OCh firade det?