några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Jahaa, men då är det skönt så får du fixa dig. Jag känner mer att jag inte vill stressa och vill att våra föräldrar ska ta det lungt så det räcker att dom fixar bröllopsfesten. Vår fest komemr däremot hålla på till ca 4 på morgonen Men vi komemr nog åka därifrån vid 1-2 nån gång. Känner att man kommer vara för trött annars.
ja jag vet, eftersom vi har det på en restaurang så har de bara till 01 men det kvittar liksom för vi hade ändå tänkt åka iväg vid den tiden....
Jo, man orkar inte vara där längre endå. Vi tycker att det räcker, men eftersom vi vet att våra gäster är partyfolk så ska vi ha festen längre.
Men ska ni vänta med bröllopsresan?
vi ska åka iväg en vecka med en grupp vänner till kroatien där vi ska hyra ett hus sen tar vi bröllopsresan i vinter 08...eftersom vi ska på sol och bad både för och efetr bröllopet så tänkte vi att vi väntar med bröllopsresan
Jo det är rätt bra. Annars kan det bli för mycket. Men jag kommer nog tvinga min m2b att vi åker till Bosnien en månad innan bröllopet så att vi kan bli bruna
hehhe...ja vi kommer ju åka i början av juli och fixa det sista sen ska vi åka iväg en vecka till kroatien och komma tillbaka och finaslipa det sista sen efetr bröllopet åker vi också iväg...känner liksom att jag behöver vila ut lite innan bröllopet, efetrsom hela våren kommer att vara kaos med skolan och allt annat...
Jo det är faktiskt sant. Och jag vågar inte planerar in i det sista för då kommer jag bara tveka och ändra allt hehehe.. Vi har ju tur som har kroatien nära
ja....nu ska jag gå och lägga mig...ska up tidigt har en massa att göra i skolan imorgon....du får ha det så bra.
god natt och sov gott!
Tack desamma. Sov goott.
hej! sorry om jag tränger mig på?! känns bra att läsa det ni skriver då jag ska gifta mig med en albansk kille och känner mig lite vilsen i alla traditioner. ni kanske inte alls har samma som dem men jag känner iallafall igen lite av det ni skriver om.... lycka till