några brudar från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där??
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
Tänkte att vi från Balkan eller som ska ha sitt bröllop där kan utbyta prata lite om bröllop och traditioner och allt annat också.....
jag har letat en hel del här faktiskt men jag hittar ingen som jag känner att jag verkligen vill ha...funderar även på att rita den själv och sy upp den hos en skräddare men då kommer problemet att hitta en bra skräddare.
vi ska försöka att få med en hel traditioner..era bröllop är så mycket roligare än svenska...vi funderar på att vigas utomhus..det finns ett jätte fint ställe här i jönköping som heter rosariet, det är typ en rosenpark. och sedan då ha en sto fest någonstans men det är svårt att hitta det här. stackars min blivande jag kommer att var ett stort nervvrak när det börjar närma sig.
Hääär är trollet hehe.. Från Jönköping ja. Nu ska jag läsa vad ni har skrivit om idag
heheh...jag har varit ett nervvrak sen vi förlovade oss, jag började titta runt efter klänning nästan direkt då jag visste att ibland får man betsälla klänning och det tar cirka 7 månader...har du någon budget för klänningen....
Vaaa Melis?? 7 Månader att beställa en klänning??..Då måste jag börja tidigt om jag ska bestämma mej
nä jag har ingen direkt budget för klänningen..man gifter sig bara en gång. måste verkligen ta tag i det nu...vill ju inte stå där på "min stora dag" och vara missnöjd med klänningen direkt.
har ni varit förlovade länge?
så här är det...att beställa året kollektion är nästan för sent i de flesta märken då 08 kollektionen har redan kommit ut...de flesta säger att det tar 4-6 månader men jag räknade me lite marginal, för hur ofta får man de som de lovar??
jag har i alla fall köpt min.....hehehhe
vi har förlovade i 10 månader....förlovade oss 24 dec 06
Ooooj vad lång tid. Vad skönt att vara ute i god tid. Nu är det bara festklänning.
Nu måste jag fråga er om myten att man inte som gäst bör ha svarta/vita kläder(Helt klädd i den färgen)
Tror ni på det?
nä det är sant det är inte oftade kan hålla vad de lovar.. när vi skulle på studentbal sydde jag upp min klänning..jag var dör första gången i januari och jag fick klänningen dagen innan balen vilket var i början av juni..
har du bestämt vigselring oxå?